تازہ ترین

Marquee xml rss feed

وزیراعلیٰ پنجاب کا گجرات میں طالبات پر تیزاب پھینکنے کے واقعہ کا نوٹس،ملزمان کی گرفتاری کا حکم-وزیراعلیٰ پنجاب سے دانش سکولز سے فارغ التحصیل ہوکراعلی تعلیمی اداروں میںتعلیم حاصل کرنے والے طلباء و طالبات کی ملاقات دانش سکول پر تنقید کرنے والے سیاسی لیڈروںنے اپنے ... مزید-سپریم کورٹ کی سفارش پر قائم کمیٹی نے سندھ اور بلوچستان کے اکیس غیر معیاری نجی اور سرکاری لاء کالجز بند کرنے کی سفارش کر دی-چیف جسٹس نے پنجاب میں 600 سے زائد بچوں کے اغوا کی میڈیا رپورٹس کا نوٹس لے لیا-وزیراعلیٰ پنجاب کا پیپلز پارٹی کے رہنما جہانگیر بدر مرحوم کے بھائی کے انتقال پر اظہار تعزیت-وزیراعلیٰ پنجاب سے سندھ کے شیرازی برادران کی ملاقات شیرازی برادران کا عوام کی فلاح و بہبود اور ترقی کیلئے بے مثال اقدامات پر شہبازشریف کو خراج تحسین عوام کی خدمت کا ... مزید-فیس بک کے لوگو کا رنگ نیلا کیوں ہے،ایسا انکشاف جو آپ کے وہم و گمان میں بھی نہ ہو گا-لاہور، ملک کے وزیر اعظم عمران خان ہونگے،اعجازاحمد چوہدری نواز شریف اور زرداری ٹولہ نے اقتدار میں آ کر صرف عوام کا خون چونسا ہے اور اپنی جیبیں بھری ہے ملک کے تباہی کے ... مزید-پشاور، بس ریپڈٹرانزٹ منصوبے پر صوبائی کابینہ کو بریفننگ واحد منصوبہ ہے جو قلیل عرصے اور کم لاگت سے مکمل ہوگا،پرویز خٹک مجموعی لاگت میں بسوں کی خریداری، اراضی، کمرشل ... مزید-عوام کی عدم دلچسپی کے باعث سندھ گیمز کی افتتاحی تقریب نا کامی کا شکار ہوئی ہے ، سید صفدر حسین شاہ

GB News

دنیا بھر میں امن کا مشن لے کر امریکی جوڑا پاکستان پہنچ گیا

Share Button

لاہور: دنیا بھر میں امن کا مشن لے کر امریکی جوڑا پاکستان پہنچ گیا۔ اس دورے کا مقصد نہ صرف سیرو سیاحت اور ضرورت مند لوگوں کی مدد بلکہ پاکستان کے مثبت پہلوں کو اجاگر کرنا ہے۔ دو رکنی وفد وزیراعظم پاکستان کا مہمان بنا ہے۔مغربی ممالک میں پاکستان کے بارے میں پائی جانے والی غلط فہمیوں کی حقیقت جاننے کے لئے امریکی جوڑا پاکستان پہنچا۔ روٹس آف پیس تنظیم چلانے والے گیری کون اور ہیڈی کون امریکی اور پاکستانی عوام میں اعتماد اور محبت کا رشتہ مضبوط بنانے کے لئے مختلف شہروں میں گئے۔جوڑے نے لاہور میں نہ صرف تاریخی مقامات کا دورہ کیا بلکہ اندرون شہر کی تنگ گلیوں کی بھی سیر کی۔ امریکی مہمانوں کا کہنا ہے کہ ان کے سامنے پاکستان کی جو تصویر کھینچی گئی تھی تجربہ اس کے بالکل برعکس رہا۔امن کے پیامبر اس جوڑے نے خوشیوں کے لمحات اپنے پاکستانی میزبان کے ساتھ گزارے اور ہیڈی کون کی سالگرہ کا کیک بھی کاٹا۔

مہمان جوڑا اب تک ایشیا کے تین ممالک کا دورہ کر چکا ہے اور پاکستان کے بارے میں اپنے تجربے کو دوسروں تک پہنچانے کے لئے دنیا ٹی وی کی شراکت سے دستاویزی فلم بنانے کا ارادہ رکھتا ہے۔

 

Facebook Comments
Share Button