تازہ ترین

Marquee xml rss feed

حب کول فائر پاور پلانٹ اگست 2019ء میں پوری طرح چالو ہو جائے گا ،چیئرمین تعمیراتی کمپنی پاکستانی قومی گرڈ میں سالانہ 9بلین کلوواٹ بجلی شامل کرے گا تعمیر کے دوران مقامی ... مزید-یوم پاکستان ; آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے میڈیا کا شکریہ ادا کردیا-فیصل موورز نے لاہور تا اسلام آباد پریمئیر بس سروس شروع کرنے کا فیصلہ کر لیا-پانامہ کا فیصلہ مارچ کے آخری دنوں میں آجائے گا۔ ڈاکٹر شاہد مسعود-مینار پاکستان میں پنجاب پولیس کا شہری سے ناروا سلوک، پنجاب حکومت نے نوٹس لے لیا پولیس حکام کو اس طرح عوام سے بد تمیزی کی اجازت نہیں دی جا سکتی۔ ترجمان پنجاب حکومت-پانامہ کا فیصلہ انشااللہ اگلے ہفتے آ جائے گا۔ عمران خان سپریم کورٹ کے فیصلے سے ایک نیا دور شروع ہو گا۔ ہمیں نہیں معلوم کہ کیا فیصلہ ہوا ہے۔ عمران خان کی لاہور آمد پر میڈیا ... مزید-ملک میں سیاسی فسادی زیادہ ہیںجو ملک کی ترقی کوہضم نہیں کر پا ررہے ، عابد شیر علی وہ چا ہتے ہیں کہ ملک میں افرا تفری پھیلی رہے اور امن نہ رہے، عمران خان اور اُسکے حواریوں ... مزید-پاکستان اور سری لنکا مل کر سارک کے اہداف حاصل کرسکتے ہیں،وزیراعظم-پاکستان افغانستان بارے ماسکو میں ہونے والی کانفرنس میں شرکت کر یگا ،ترجمان دفتر خارجہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کا سلسلہ بتدریج جاری ،بھارت کی مقبو ضہ کشمیر میں ... مزید-وزیراعظم نے گھوڑا گلی میں فاریسٹ سروسز اکیڈمی کا افتتاح کردیا فاریسٹ سروسز اکیڈمی گرین پاکستان پروگرام کے تحت قائم کی گئی ‘ اکیڈمی کے ذریعے محکمہ جنگلات کے افسران اور ... مزید

GB News

اوم پوری کی وفات پر بھارتیوں کا ان کیساتھ ایسا سلوک جس کے بارے میں سوچا بھی نہیں جا سکتا

v228-om-puri-ja-310x200

ممبئی : بالی و وڈ کے معروف اداکار اوم پوری کے اچانک انتقال پر دنیا بھر کی انٹرٹینمنٹ انڈسٹری سے تعلق رکھنے والے غم ذدہ ہیں، تاہم ایسے موقع پر کچھ لوگ ایسے بھی ہیں جنہیں اداکار کی موت کی خوشی ہے۔ہندوستان سے تعلق رکھنے والے کئی افراد نے سوشل میڈیا پر اوم پوری کے انتقال کی خوشی منائی، ایک صاحب نے گالی دیتے ہوئے کہا کہ ‘کیا میں وہ واحد شخص ہوں جسے اوم پوری کے انتقال کی خوشی ہے’۔جبکہ ایک صارف نے کہا کہ ‘ اوم پوری کے انتقال کی بےحد خوشی ہے، ایسی گندگی ہندوستان میں دوبارہ پیدا نہیں ہونی چاہیے’۔

اور ایسے کئی پیغامات معروف اداکار کے انتقال کے بعد سوشل میڈیا پر شیئر کیے گئے۔اس موقع پر بولی وڈ اداکارہ سوارا بھاسکر نے ان تمام لوگوں کو کرارا جواب دیتے ہوئے کہا کہ ‘جو خود پر دیش بھگت کا نقاب چڑھائے رکھتے ہیں، آج ان لوگوں کی گندگی نظر آ گئی، جن میں نہ ہی انسانیت ہے اور نہ ہی شرافت، اوم پوری وہ انسان ہیں جنہوں نے ہندوستان کو تم سے بہت زیادہ عزت دلوائی’۔سوارا کا مزید کہنا تھا کہ ‘آج کل حب الوطنی کے نام پر سراسر گندگی دکھائی جارہی ہے، اوم پوری نے ہندوستان کے لیے ان تمام لوگوں سے بہت زیادہ کیا، جتنا انسانی شکل میں یہ گندگیاں کبھی سوچ بھی سکیں’۔

واضح رہے کہ گزشتہ سال اوم پوری نے اوڑی حملے پر پڑوسی ملک سے کشیدگی کے دوران پاکستانی فنکاروں پر پابندی لگانے کے خلاف آواز اٹھائی تھی، جس کے بعد ان پر مقدمہ بھی درج کیا گیا تھا۔ایک لائیو شو میں انٹرویو دیتے ہوئے اوم پوری نے کہا تھا کہ ’جب حکومت کوئی ایکشن لے، تو ہم سب کو خاموش رہنا چاہیے، میں 6 مرتبہ پاکستان کا دورہ کرچکا ہوں، مجھے وہاں سے ہمیشہ پیار ہی ملا ہے، اگر پاکستانی اداکار ہندوستان میں کام چھوڑ کر چلے جائیں تو ہندوستان کا بھی نقصان ہوگا‘۔اس بیان کے بعد انہیں شدید تنقید کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

Share Button