تازہ ترین

Marquee xml rss feed

پاک افغان سرحدی علاقے میں ایک اور امریکی ڈرون حملہ، 2 خطرناک دہشت گردوں کو ہلاک کر دیے جانے کی اطلاعات-مستونگ کے مرکزی بازارمیں دھماکے کی اطلاع-آرمی چیف کا آرمی میڈیکل سنٹرایبٹ آباد کا دورہ،ڈاکٹرزاورمیڈیکل سٹاف کی تعریف یاد گارشہداء پرحاضری اور پھول بھی چڑھائے،دہشتگردکی جنگ میں آرمی میڈیکل کورنے قیمتی جانیں ... مزید-طارق فضل چوہدری کی طرف سے وفاقی دارالحکومت میں ایمبیسی روڈ پر درختوں کی کٹائی کا نوٹس لینے پر سی ڈی اے نے رپورٹ پیش کر دی-عمران خان سیاست میں اناڑی ہیں، انہیں آرام کی ضرورت ہے ،ْ دانیال عزیز فرد جرم عائد ہونے کے بعد نیب ٹیم کون سے ثبوت تلاش کرنے کے لئے لندن گئی ہوئی ہے ،ْ میڈیا سے گفتگو ... مزید-وزیر اعظم کی قندھار میں افغان سکیورٹی اہلکاروں پر ہونے والے دہشت گردوں کے حملہ کی سخت مذمت-ایف آئی اے کی جدید بنیادوں پر تنظیم کی جائے،نئی ٹیکنالوجی سے جرائم پر قابو پانے کی صلاحیت حاصل کی جائے، انسانی اسمگلنگ کی روک تھام کیلئے موثر اور عملی اقدامات اٹھائے ... مزید-وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے نیب کو کرپٹ ترین ادارہ قراردے دیا نیب کرپشن ختم کرنے کی بجائے کرپشن کا گڑھ بن چکا،مشرف اور بعد کے ادوارمیں نیب کو سیاسی مقاصدکیلئے استعمال ... مزید-سیکرٹری وزارتِ انسداد منشیات اقبال محمود کا اے این ایف ہیڈکوارٹر راولپنڈی کا دورہ-ن لیگ خیبرپختونخواہ دوست محمد خان نے پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کردیا

GB News

ملازمین کو پنشن کی ادائیگی، پی ٹی سی ایل کے دیوالیہ ہونے کا خدشہ

Share Button

اسلام آبادسینٹ کی قائمہ کی کمیٹی میں منسٹری آف انفارمیشن نے انکشاف کیا کہ اگر پی ٹی سی ایل نے اپنے ریٹا ئرڈ ملازمین کو پنشن کی مد میں رقم کی ادائیگی کی تو قومی ادارے کے دیوالیہ ہونے کا خدشہ موجود ہے کیونکہ یہ رقم چالیس ارب بنتی ہے۔
پنشن کی یہ رقم پی ٹی سی ایل پہ واجب الادا ہے کیونکہ ادارے نے حکومت کے جاری حکمنامے کے باوجود پنشن کی رقم میں اضافہ نہیں کیا ہے ۔ یہاں تک کہ حکومت ہرسال بجٹ میں ریٹا ئرڈ ملازمین کی تنخواہ میںاضافہ کرتی رہی ہے ۔ جب سے پی ٹی سی ایل کی نجکاری کی گئی ہے اس دور سے ادارے نے اپنے ملازمین کی سہولیات بند کر رکھی ہیں۔
ریٹا ئرڈ ملازمین نے اپنے حق کی خاطر عدالت جانے کا اعلان کیا ہے ، یاد رہے فروری 2016میں ایپکس کورٹ نے ptclکے ریٹا ئرڈ ملازمین کیپنشن میں 20%اضافے کا حکم دیا تھا۔

Facebook Comments
Share Button