تازہ ترین

Marquee xml rss feed

قومی احتساب بیورو میں افسران کی خلاف ضابطہ تقرریوں کا معاملہ، نیب لاہور کے چار سینئر افسران نے استعفیٰ دیدیا-سابق ادوار میں کیشنگی کے نام پر کروڑوں کی کرپشن کی گئی،میر غلام دستگیر بادینی عوام کو مصنوعی طورپر پسماندہ رکھنے والوں کے مکروہ چہرے آشکارہوچکے ہیں،رکن بلوچستان اسمبلی-آئندہ الیکشن میں پیپلزپارٹی بھرپور کامیابی حاصل کرکے حکومت بنائے گی،ڈاکٹرسیدہ نفیسہ شاہ-پیپلزپارٹی کے رہنما سینیٹر عاجز دھامرہ کا شیخوپورہ کے قریب ریلوے حادثے پر اظہار افسوس-ماہ رجب کی رویت کا شرعی فیصلہ کرنے کے لیے مرکزی رویتِ ہلال کمیٹی کا اجلاس کل ہوگا، مفتی منیب الرحمن-مسلم لیگ(ن)آئندہ الیکشن میں مخالف جماعتوں کاصفایاکردے گی،شہبازشریف پیپلزپارٹی پہلے کراچی کاکچراصاف کرے پھرپنجاب کی بات کرے،میٹروکوجنگلابس کہنے والوں نے فوائددیکھے ... مزید-کراچی ،ناظم آباد میں بس پر فائرنگ پولیس اہلکار نے کی ، معمہ حل پولیس اہلکار واقعے کے بعد جائے حادثہ سے غائب ، شک پڑنے پر حراست میں لے لیا گیا ، مقدمہ درج کر کے تفتیش کا ... مزید-اوور لوڈنگ یا چھتوں پر مسافروں کو سوار کرنے والی بسوں، وینز یا کوچز کے خلاف قانونی کارروائی کو یقینی بنایا جائے،آئی جی سندھ-امتحانات کے دوران لوڈشیڈنگ نہ کی جائے،جام مہتاب حسین ڈھر-طلبا ملکی ترقی میں بڑھ چڑھ کر حصہ ڈالیں،بلاول بھٹو

GB News

کیون پیٹرسن نے آئی پی ایل کھیلنے سے انکار کر دیا

kevin pietersen

لاہور :پاکستان سپر لیگ( پی ایس ایل) میں عمدہ کارکردگی دکھانے والے کیون پیٹرسن نے انڈین پریمئر لیگ(آئی پی ایل ) میں شرکت سے انکار کر دیا ہے ۔

کیون پیٹرسن نے آئی پی ایل پر نیٹ ویسٹ ٹی 20 ٹورنامنٹ کو فوقیت دی ہے جو رواں برس ہی شیڈول ہے اور انگلش کاﺅنٹی کلب سرے کے ساتھ معاہدہ کر لیا ہے۔ 36 سالہ بلے باز 19 جولائی کو ایسکس کے خلاف پہلا میچ کھیلیں گے اور اس کے بعد معاہدے کے تحت وہ ٹورنامنٹ کے بقیہ تمام میچوں کیلئے کلب کو دستیاب ہوں گے۔
واضح رہے کہ کیون پیٹرسن نے 2010ءمیں سرے کلب جوائن کیا تھا اور 2015ءمیں آخری بار کلب کی نمائندگی کی تھی۔ کیون پیٹرسن 5 بار آئی پی ایل کھیل چکے ہیں، انہوں نے 2009ءاور 2010ءمیں وجے مالیا کی ٹیم رائل چیلنجرز بنگلور کی نمائندگی کی تھی جس کے بعد 2011-12 اور 2014ءمیں دہلی ڈئیرڈیولز کی نمائندگی کی۔ 2015ءمیں سن رائزرز حیدر آباد نے ان کی خدمات حاصل کر لیں جبکہ 2016ءمیں وہ رائزنگ پونے سپر جائنٹس کی ٹیم کا حصہ بن گئے تھے.

Share Button