تازہ ترین

Marquee xml rss feed

حکومت کسی ریٹائرڈ جج کو نگراں وزیر اعظم نہیں بنانا چاہتی-سرگودھا میں مریم نواز کی تصاویر پر کالی سیاہی سے حمزہ لکھ دیا گیا-پی ٹی آئی 2013ء کے الیکشن سے بھی کم سیٹیں جیتے گی-نوزائیدہ بچوں کی اموات، پاکستان دنیا بھر میں پہلے نمبر پر پاکستان میں ہر22میں سے ایک بچہ پہلے مہینے ہی موت کا شکار،صحت کا بجٹ ناکافی ہے،ترجمان یونیسیف-پاکستان دہشت گردی کی مالی معاونت روکنے کے لیے سخت کارروائی نہیں کر رہا،امریکہ پاکستان کو دہشت گردوں کی مالی معاونت کرنے والے ممالک میں شامل کرنے کا فیصلہ آج ہوگا،ترجمان ... مزید-کل جماعتی حریت کانفرنس کی طرف سے سیدعلی گیلانی کی مسلسل غیرقانونی نظربندی کی مذمت بھارت کی عدلیہ اور انتظامیہ کے عدل وانصاف کے حوالے سے مسلمانوں کے ساتھ دوہرا معیار ... مزید-چیف جسٹس نے ائیر پورٹ پر میرے ہاتھ چومے اور پھر میری ہاتھوں کو اپنی آنکھوں سے لگایا ،جاوید ہاشمی-رانا ثناءاللہ اتنی بیہودہ گفتگو کرتے ہیں کہ شرم آ جاتی ہے-نواز شریف نے ہر حال میں لندن جانے کا فیصلہ کر لیا-نواز شریف کی تقاریر پر پابندی کی بجائے انہیں الٹا لٹکا دینا چاہئے

GB News

رنبیر بہترین دوست لیکن بہت بُرے فلمساز ہیں، کترینہ کیف

Share Button

ممبئی: بھارتی میڈیا کے مطابق بالی ووڈ کی خوبرو اداکارہ کترینہ کیف اور رنبیر کپور طویل معاشقے اور علیحدگی کے بعد ایک بار پھر اپنی فلم جگا جاسوس کی تشہیر کے سلسلے میں میڈیا پر نظر آ رہے ہیں اور ایک دوسرے کی ٹانگ کھینچنے کا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہیں دے رہے۔

اس دوران میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کترینہ کیف نے کہا کہ رنبیر بہت اچھا دوست ہے تاہم بطور فلم ساز وہ بہت بُرا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بالی ووڈ فلم انڈسٹری کافی ترقی کر رہی ہے اور وہ ہالی ووڈ کے مقابلے کی فلمیں بنا رہی ہے اور بالی ووڈ کی فلمیں حالیہ سالوں میں بہت پیسہ کما چکی ہے اور بیشتر نے تو ریکارڈ بزنس بھی کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ صرف معیاری فلموں میں کام کرنا چاہتی ہوں اور آئندہ کچھ سالوں میں شائقین فلم کو مزید معیاری فلم دیکھنے کو ملیں گی۔

یاد رہے دونوں اداکار علیحدگی سے قبل ایک ہی فلیٹ میں رہتے تھے لیکن علیحدگی کے بعد دونوں نے نہ صرف اپنی راہیں جدا کر لی تھیں بلکہ ایک دوسرے سے بات چیت بھی بند کر دی تھی جس سے ان کی فلم جگا جاسوس کی شوٹنگ بھی خاصی متاثر ہوئی تھی۔

Facebook Comments
Share Button