تازہ ترین

Marquee xml rss feed

خادم حسین رضوی کا دھرنا ختم نہ کرنے کا اعلان کردیا-پی ٹی ٓئی کی مشکلات میں اضافہ، باغی رہنماوں نے خاموشی سے بڑی چال چل دی-اسحاق ڈار وطن واپس نہیں آرہے ،معاملات جوں کے توں پڑے ہیں اسلئے ملک کو فل ٹائم وزیرخزانہ کی ضرورت ہے، ایم کیوایم پاکستان اور پی ایس پی کا اتحاد ٹوٹتے ہی دونوں جماعتوں ... مزید-شہباز شریف اور چوہدری نثار کی چھٹی جبکہ شاہد خاقان اور نواز شریف میں دوریاں بڑھنے کا وقت قریب آ گیا ہے ختم نبوت کا مسئلہ اٹھا کیوں، حکومت کو راجہ ظفر الحق کی رپورٹ کو فی ... مزید-دنیا کے مشہور ترین یو سی براوزر کی گوگل پلے اسٹور سے چھٹی-سی پیک سے صوبہ بلوچستان کو سب سے زیادہ ترقی اور فائدہ ہو گا، توانائی انفراسٹرکچر کی فراہمی سے بلوچستان میں معاشی اور سماجی انقلاب آئے گا،نوجوانوں کو روزگار کے بھرپورمواقع ... مزید-پاکستان اور بھارت کے ڈی جی ملٹری آپریشنز کے مابین غیر اعلانیہ ہاٹ لائن رابطہ بھارتی فوج کی لائن آف کنٹرول کی مسلسل خلاف ورزیوں ، بے گناہ شہریوں کو نشانہ بنانے کا معاملہ ... مزید-مریم اورنگزیب کی سینئر صحافی مظہر اقبال کی ہمشیرہ اورسینئر صحافی ذوالفقار بیگ کے چچا کے انتقال پر تعزیت-شیخ رشید کی جانب سے عمران خان کو جمائما سے دوبارہ شادی کرنے کا مشورہ-دھرنا قائدین اور حکومت کے درمیان مذاکرات میں پیش رفت ، تحریک لبیک کے رہنمائوں نے شوریٰ سے مشاورت کیلئے حکومت سے وقت مانگ لیا ، حکومت کا دھرنے کے رہنمائوں کے خلاف مقدمات ... مزید

GB News

امریکہ کی ایران مخالف پابندیاں غیر ذمہ دارانہ ہیں: روس

Share Button

ماسکو: بدھ کے روز ماسکو میں بولیویا کے وزیر خارجہ فرنانڈو وانا کنی کے ساتھ مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے روسی وزیر خارجہ سرگئی لاروف نے کہا کہ ایران مخالف امریکی پابندیاں جامع ایٹمی معاہدے میں پائے جانے والے ٹھوس توازن کو واشنگٹن کے حق میں موڑنے کی کوشش ہے جو انتہائی غیر ذمہ دارانہ فعل ہے۔

انہوں نے کہا کہ امریکی پابندیوں سے نہ صرف جامع ایٹمی معاہدے میں پایا جانے والا ٹھوس توازن درہم برھم ہوجائےگا بلکہ اس سے معاہدے کو بھی سنگین نقصان پہنچے گا۔

روسی وزیر خارجہ نے کہا کہ ایران کا اپنے میزائل پروگرام کے بجٹ میں اضافہ کرنا، سلامتی کونسل کی قرار داد بائیس اکتیس کے منافی نہیں ہے کیوں کہ مذکورہ قرار داد میں ایسی کسی پابندی کا ذکر نہیں ہے۔

سرگئی لاو روف نے امریکی پابندیاں جاری رہنے کی صورت میں جامع ایٹمی معاہدے سے نکلنے کے امکان کے بارے میں صدر ایرانکے حالیہ بیان کا حوالہ دیتے ہوئے امید ظاہر کی کہ یہ اقدام انجام نہیں پائےگا۔

انہوں نے امریکہ پر زور دیا کہ وہ جامع ایٹمی معاہدے کے حوالے اپنے وعدوں کی پاسداری اور معاہدے کی خلاف ورزی سے گریز کرے۔

Facebook Comments
Share Button