تازہ ترین

Marquee xml rss feed

پاک افغان سرحدی علاقے میں ایک اور امریکی ڈرون حملہ، 2 خطرناک دہشت گردوں کو ہلاک کر دیے جانے کی اطلاعات-مستونگ کے مرکزی بازارمیں دھماکے کی اطلاع-آرمی چیف کا آرمی میڈیکل سنٹرایبٹ آباد کا دورہ،ڈاکٹرزاورمیڈیکل سٹاف کی تعریف یاد گارشہداء پرحاضری اور پھول بھی چڑھائے،دہشتگردکی جنگ میں آرمی میڈیکل کورنے قیمتی جانیں ... مزید-طارق فضل چوہدری کی طرف سے وفاقی دارالحکومت میں ایمبیسی روڈ پر درختوں کی کٹائی کا نوٹس لینے پر سی ڈی اے نے رپورٹ پیش کر دی-عمران خان سیاست میں اناڑی ہیں، انہیں آرام کی ضرورت ہے ،ْ دانیال عزیز فرد جرم عائد ہونے کے بعد نیب ٹیم کون سے ثبوت تلاش کرنے کے لئے لندن گئی ہوئی ہے ،ْ میڈیا سے گفتگو ... مزید-وزیر اعظم کی قندھار میں افغان سکیورٹی اہلکاروں پر ہونے والے دہشت گردوں کے حملہ کی سخت مذمت-ایف آئی اے کی جدید بنیادوں پر تنظیم کی جائے،نئی ٹیکنالوجی سے جرائم پر قابو پانے کی صلاحیت حاصل کی جائے، انسانی اسمگلنگ کی روک تھام کیلئے موثر اور عملی اقدامات اٹھائے ... مزید-وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے نیب کو کرپٹ ترین ادارہ قراردے دیا نیب کرپشن ختم کرنے کی بجائے کرپشن کا گڑھ بن چکا،مشرف اور بعد کے ادوارمیں نیب کو سیاسی مقاصدکیلئے استعمال ... مزید-سیکرٹری وزارتِ انسداد منشیات اقبال محمود کا اے این ایف ہیڈکوارٹر راولپنڈی کا دورہ-ن لیگ خیبرپختونخواہ دوست محمد خان نے پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کردیا

GB News

میانمار کے مظلوم مسلمانوں کے لیے مدد آ گئی

Share Button

ڈھاکا: میانمار کے مظلوم مسلمانوں کے لیے مدد آ گئی، میانمار نے اپنے ہاں بدامنی سے فرار ہو کر ہمسایہ ملک بنگلہ دیش میں پناہ لینے والے لاکھوں روہنگیا مہاجرین کی واپسی کے لیے ایک تجویز پیش کر دی ہے۔میڈیارپورٹس کے مطابق اگست کے اواخر میںمیانمار کی ریاست راکھین میں شروع ہونے والی خونریزی سے بچتے ہوئے اب تک نصف ملین سے زائد روہنگیا باشندے بنگلہ دیشمیں پناہ لے چکے ہیں۔

روہنگیا مہاجرین کی بنگلہ دیش سے میانمار واپسی، مذاکرات میں پیش رفت

ان مہاجرین کی واپسی کے لیے ڈھاکا میں دونوں ممالک کے مابین بات چیت ہوئی۔ بات چیت کے بعد بنگلہ دیشی وزیر خارجہ اے ایچ محمود علی نے بتایا کہ اس مکالمت میں میانمار کی نمائندگی وہاں کی سویلین رہنما آنگ سان سوچی کے ایک نمائندے نے کی۔

وزیر خارجہ کے مطابق مکالمت میں اس بات پر اتفاق ہو گیا کہ دونوں ممالک ایک ایسا مشترکہ ورکنگ گروپ تشکیل دیں گے، جو لاکھوں روہنگیا مہاجرین کی میانمار واپسی کے عمل کو مربوط بنائے گا۔ اس بارے میں مزید کوئی تفصیلات نہیں بتائی گئیں۔

Facebook Comments
Share Button