تازہ ترین

Marquee xml rss feed

پاک افغان سرحدی علاقے میں ایک اور امریکی ڈرون حملہ، 2 خطرناک دہشت گردوں کو ہلاک کر دیے جانے کی اطلاعات-مستونگ کے مرکزی بازارمیں دھماکے کی اطلاع-آرمی چیف کا آرمی میڈیکل سنٹرایبٹ آباد کا دورہ،ڈاکٹرزاورمیڈیکل سٹاف کی تعریف یاد گارشہداء پرحاضری اور پھول بھی چڑھائے،دہشتگردکی جنگ میں آرمی میڈیکل کورنے قیمتی جانیں ... مزید-طارق فضل چوہدری کی طرف سے وفاقی دارالحکومت میں ایمبیسی روڈ پر درختوں کی کٹائی کا نوٹس لینے پر سی ڈی اے نے رپورٹ پیش کر دی-عمران خان سیاست میں اناڑی ہیں، انہیں آرام کی ضرورت ہے ،ْ دانیال عزیز فرد جرم عائد ہونے کے بعد نیب ٹیم کون سے ثبوت تلاش کرنے کے لئے لندن گئی ہوئی ہے ،ْ میڈیا سے گفتگو ... مزید-وزیر اعظم کی قندھار میں افغان سکیورٹی اہلکاروں پر ہونے والے دہشت گردوں کے حملہ کی سخت مذمت-ایف آئی اے کی جدید بنیادوں پر تنظیم کی جائے،نئی ٹیکنالوجی سے جرائم پر قابو پانے کی صلاحیت حاصل کی جائے، انسانی اسمگلنگ کی روک تھام کیلئے موثر اور عملی اقدامات اٹھائے ... مزید-وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے نیب کو کرپٹ ترین ادارہ قراردے دیا نیب کرپشن ختم کرنے کی بجائے کرپشن کا گڑھ بن چکا،مشرف اور بعد کے ادوارمیں نیب کو سیاسی مقاصدکیلئے استعمال ... مزید-سیکرٹری وزارتِ انسداد منشیات اقبال محمود کا اے این ایف ہیڈکوارٹر راولپنڈی کا دورہ-ن لیگ خیبرپختونخواہ دوست محمد خان نے پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کردیا

GB News

معمولی ہدف کے باوجود ناکامی مایوس کن ہے:مکی آرتھر

Share Button

ابو ظبی:پاکستانی کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھر نے کہا ہے کہ ہدف کے تعاقب میںٹیم کا اس طرح ہارنا نا قابل قبول اور مایوس کن ہے۔
مکی آرتھر کا کہنا تھا کہ اظہر علی کا صفر پر آوٹ ہونا ہمارے لئے سنگین ثابت ہوا اسی وقت میچ کا پانسہ بھی پلٹ گیا تھا۔ مکی آرتھر نے کہا کہ کھانے کے وقفے میں سب اس بات پر تبادلہ خیال کرچکے تھے کہ ابتدائی کھلاڑیوں کو اچھی شراکت قائم کرنی ہے لیکن اس پر عمل نہیں ہوا اور ٹیم کا اس طرح ہارنا ناقابل قبول ہے، مجھے اس پر سخت مایوسی ہوئی ہے۔
انھو ںنے کہا کہ 136 رنز کے ہدف کو حاصل کرنے کی کوشش میں ٹیم جس طرح دباو کا شکار ہو کر ناکام ہوئی اس کا کوئی جواز نہیں تھا۔ ہم انٹرنیشنل کرکٹ کھیل رہے ہیں ٹیم کے کھلاڑی نوجوان ہوں یا تجربہ کا ر سب کو دور حاضر کی کرکٹ کے تقاضوں سے آگاہ ہونا چاہئے۔
انھوں نے کہا کہ چھوٹے ہدف کے تعاقب میں پاکستانی ٹیم کی ناکامی اس کی عادت بن چکی ہے اس سے چھٹکارا حاصل کرنا ہوگا کیونکہ یہ صورت حال یقینا ہم سب کےلئے مایوس کن بنتی جارہی ہے۔ہیڈ کوچ نے کہا اس ہدف کو دیکھ کر میں ایک اچھی شراکت کے ذریعے اس تک رسائی کی امید کر رہا تھا لیکن بیٹسمینوں نے سب کی توقعات پر پانی پھیر دیا۔ ابتدائی وکٹیں گرنے سے ٹیم پر دباو بڑھتا چلا گیا اور سابق کپتان اظہرعلی کا دوسری ہی گیند پر آوٹ ہوجانا ایسا دھچکا تھا جس سے ٹیم سنبھل نہ سکی۔ صرف136رنز کے تعاقب میں ٹیم کا اس طرح ڈھیر ہوجانا ناقابل یقین ہے بدقسمتی سے ایسا ہوگیا۔
انہوں نے کہا کہ اگر دوسری اننگز میں ایک اچھی شراکت قائم ہو جاتی تو پاکستانی ٹیم یہ میچ جیت سکتی تھی۔ ٹیم کے بیٹنگ آرڈر پر اطمینان ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ سب سے بہترین بیٹسمین نمبر3 پر کھیلتے ہیں اور اس وقت ٹیم کے بہترین بیٹسمین اظہرعلی ہیں۔مکی آرتھر کے مطابق وہ اسد شفیق کے نمبر4 پر کھیلنے کے حق میں ہیں کیونکہ اس طرح اگلے نمبروں پر نئے بیٹسمینوں کو کھیلنے کا موقع ملتا ہے اور فی الوقت یہی ترتیب سب سے بہتر ہے۔مکی آرتھر کی کوچنگ میں ٹیم اب تک 16 میں سے 10 ٹیسٹ میچوں میں ناکامی سے دوچار ہو چکی ہے۔
واضح رہے کہ پاکستانی ٹیسٹ ٹیم کو کل پہلے ٹیسٹ میچ میں سری لنکا کے ہاتھو ں شکست کا منہ دیکھنا پڑا ۔ قومی کرکٹ ٹیم 134رنز کے تعاقب میں114رنز بنا کر آﺅٹ پویلین لوٹ گئی۔

Facebook Comments
Share Button