تازہ ترین

Marquee xml rss feed

پاک افغان سرحدی علاقے میں ایک اور امریکی ڈرون حملہ، 2 خطرناک دہشت گردوں کو ہلاک کر دیے جانے کی اطلاعات-مستونگ کے مرکزی بازارمیں دھماکے کی اطلاع-آرمی چیف کا آرمی میڈیکل سنٹرایبٹ آباد کا دورہ،ڈاکٹرزاورمیڈیکل سٹاف کی تعریف یاد گارشہداء پرحاضری اور پھول بھی چڑھائے،دہشتگردکی جنگ میں آرمی میڈیکل کورنے قیمتی جانیں ... مزید-طارق فضل چوہدری کی طرف سے وفاقی دارالحکومت میں ایمبیسی روڈ پر درختوں کی کٹائی کا نوٹس لینے پر سی ڈی اے نے رپورٹ پیش کر دی-عمران خان سیاست میں اناڑی ہیں، انہیں آرام کی ضرورت ہے ،ْ دانیال عزیز فرد جرم عائد ہونے کے بعد نیب ٹیم کون سے ثبوت تلاش کرنے کے لئے لندن گئی ہوئی ہے ،ْ میڈیا سے گفتگو ... مزید-وزیر اعظم کی قندھار میں افغان سکیورٹی اہلکاروں پر ہونے والے دہشت گردوں کے حملہ کی سخت مذمت-ایف آئی اے کی جدید بنیادوں پر تنظیم کی جائے،نئی ٹیکنالوجی سے جرائم پر قابو پانے کی صلاحیت حاصل کی جائے، انسانی اسمگلنگ کی روک تھام کیلئے موثر اور عملی اقدامات اٹھائے ... مزید-وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے نیب کو کرپٹ ترین ادارہ قراردے دیا نیب کرپشن ختم کرنے کی بجائے کرپشن کا گڑھ بن چکا،مشرف اور بعد کے ادوارمیں نیب کو سیاسی مقاصدکیلئے استعمال ... مزید-سیکرٹری وزارتِ انسداد منشیات اقبال محمود کا اے این ایف ہیڈکوارٹر راولپنڈی کا دورہ-ن لیگ خیبرپختونخواہ دوست محمد خان نے پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کردیا

GB News

ایشوریا نے فلم ’فینی خان‘ کی شوٹنگ سے انکار کر دیا

Share Button

ممبئی: میڈیا رپورٹس کے مطابق گزشتہ روز فلم کی شوٹنگ کا آغاز کیا گیا تو ایشوریا نے اپنے فلمی لباس سے مطمئن نہ ہونے کے باعث شوٹنگ سے ہی انکار کر دیا۔ ان کا کہنا تھا کہ ڈیزائنر نے ان کے کردار کے مطابق لباس تیار نہیں کیا ہے جس کی وجہ سے وہ یہ شوٹنگ نہیں کریں گی۔ اداکارہ نے اپنے کردار کے لیے عروسی اور جھل مل کرتے اسٹائلش  لباس کو ترجیح دی تاکہ وہ گلیمر انداز میں جلوہ گر ہوں۔ فلم فینی خان کے ملبوسات کے لیے بھارت کے مشہور فیشن ڈیزائنر منیش ملہوترا کو منتخب کیا گیا ہے جو ایشوریا کو خوش کرنے میں ناکام ہو چکے ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق منیش ملہوترا ایک تجربہ کار اور بہترین ڈیزائنر ہیں۔ وہ گزشتہ ماہ سے دبئی کے شوز اور دیگر مختلف شوز میں مصروف ہیں جس کے باعث وہ ایشوریا کے فلمی لباس پر خاص توجہ نہیں دے سکے ہیں۔ دوسری جانب ہدایت کار اوم پرکاش مہرا اور فلم ساز پریرنا اڑورا کو ایشوریا کے رویے پر کافی حیرانی ہوئی تاہم فلم کی دوبارہ شوٹنگ ایشوریا کے مالدیپ سے واپسی کے بعد ہی شروع کی جائے گی۔

یاد رہے فلم ساز کرن جوہر کی فلم ‘ اے دل ہے مشکل’ کے بعد ایشوریا اب راکیش اوم پرکاش مہرا کی فلم ‘فینی خان’ میں مرکزی کردار میں جلوہ گر ہوں گی جس میں ان کے ہمراہ انیل کپور اور راج کمار راؤ شامل ہیں۔

Facebook Comments
Share Button