تازہ ترین

Marquee xml rss feed

عین ممکن ہے کہ خود عمران خان نے ہی شیخ رشید کو کہا ہو کہ وہ انہیں میڈیا پر جمائما سے شادی کا مشورہ دیں،رحمان ملک شیخ رشید احمد کے عمران خان سے جمائما کی شادی سے متعلق بیان ... مزید-حکومت کے موثر اقدامات اور آپریشن ضرب عضب سے ملک بھر میں دہشت گردی کے واقعات میں نمایاں کمی ہوئی، یہ جنگ دہشت گردوں نے شروع کی لیکن ختم ہم کریں گے،وزیراعلیٰ بلوچستان ... مزید-وزیراعلیٰ بلوچستان کا سول ہسپتال کوئٹہ اور زرغون روڈ چرچ کا دورہ ، زخمیوں کی عیادت کی-ریحام خان نے عمران خان اور ان کے درمیان طلاق کی وجہ بھی علیم خان کو قرار دے دیا-گورنر بلوچستان محمد خان اچکزئی کاسول ہسپتال ٹراما سینٹر کا دورہ ، چرچ حملے میں زخمی مریضوں کی عیادت کی-وزیر اعلی بلوچستان کی زیر صدارت صوبے میں امن و امان کی صورتحال کا جائزہ لینے کیلئے اعلی سطح اجلاس اجلاس میں دہشت گردوں اور شر پسند عناصر کے خلاف مزید مئوثر اور نتیجہ ... مزید-سپر یم کورٹ نے نوازشر یف کیساتھ ہاتھ ہولا رکھا ہے ‘ حدیبیہ پیپر مل کیس میں شریف خاندان کو چھوٹ ملی‘اعتز از احسن جہانگیر ترین نے سپریم کورٹ میں ساری منی ٹریل دی لیکن ... مزید-شہباز شریف نااہل ہو جاتے تو پھرپنجاب میں میرا میچ کس سے پڑتا ،عمران خان اسحاق ڈار نے بستر پر تصویر کھنچوا کو آسکر ایوارڈ کی کارکردگی دکھائی ،سیاسی استحکام کیلئے قبل ... مزید-مناسب نہیں جج شفافیت کے دلائل دیں جبکہ عدلیہ کو وضاحتیں دینے کی کوئی ضرورت نہیں‘ عاصمہ جہانگیر یہ کہنا چاہئے تھا قانون کی بالادستی اور جمہوریت ساتھ ساتھ چلتی ہے یہ ... مزید-مر یم نواز شر یف کا عوام رابط مہم کیلئے ملک گیر جلسے کر نے کا فیصلہ ‘آغاز رواں ماہ رحیم یا ر خان سے کیا جائیگا پاکستان تحریک انصاف اپنی مرضی سے نہیں بلکہ کسی اور کے احکامات ... مزید

GB News

دشمن چھوٹا ہو یا بڑا مہم جوئی کی صورت میں منہ توڑ جواب دیں گے، آرمی چیف

Share Button

راولپنڈی: چیف آف آرمی سٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ کہنا ہے کہ عالمی برادری نے دہشتگردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی قربانیوں کو نظر انداز کیا، ہمارا دشمن خواہ چھوٹا ہو یا بڑا مہم جوئی کی صورت میں منہ توڑ جواب دیا جائےگا۔
تفصیلات کے مطابق رسالپور میں پاکستان ایئرفورس اکیڈمی اصغر خان میں پاسنگ آوٹ پریڈ کا مظاہرہ کیا گیا۔ تقریب میں سربراہ پاک فضائیہ ائیر مارشل سہیل امان بھی شریک تھے۔ پاسنگ آوٹ تقریب کے مہمان خصوصی آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اپنے خطاب میں کہا کہ دنیا کے کسی ملک نے دہشتگردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کے برابر قربانیاں نہیں دیں،ہم نے آپریشن ردالفساد کے تحت باقی ماندہ دہشتگردوں کے خاتمے کے لیے اقدامات اٹھائے ۔ انہوں نے کہا کہ مسلح افواج کسی بھی اندرونی اور بیرونی خطرے اور جارحیت سے نمٹنے کے لیے تیار ہے، دشمن کو جارحیت کی صورت میں ناقابل تلافی نقصان پہنچے گا۔
آرمی چیف نے پاک فضائیہ کے حوالے سے کہا کہ پاک فضائیہ ملک کی دفاع کا ایک اہم ترین جزو ہے، جس نے پاک افغان سرحد کے قریب دہشتگردوں کی پناہ گاہوں اور تربیتی مراکز کو تباہ کرنے میں اہم کردار ادا کیا، تقریب کے دوران کورس مکمل کرنے والے 129 کیڈٹس میں اسناد تقسیم کی گئیں۔

Facebook Comments
Share Button