تازہ ترین

Marquee xml rss feed

حکومت کسی ریٹائرڈ جج کو نگراں وزیر اعظم نہیں بنانا چاہتی-سرگودھا میں مریم نواز کی تصاویر پر کالی سیاہی سے حمزہ لکھ دیا گیا-پی ٹی آئی 2013ء کے الیکشن سے بھی کم سیٹیں جیتے گی-نوزائیدہ بچوں کی اموات، پاکستان دنیا بھر میں پہلے نمبر پر پاکستان میں ہر22میں سے ایک بچہ پہلے مہینے ہی موت کا شکار،صحت کا بجٹ ناکافی ہے،ترجمان یونیسیف-پاکستان دہشت گردی کی مالی معاونت روکنے کے لیے سخت کارروائی نہیں کر رہا،امریکہ پاکستان کو دہشت گردوں کی مالی معاونت کرنے والے ممالک میں شامل کرنے کا فیصلہ آج ہوگا،ترجمان ... مزید-کل جماعتی حریت کانفرنس کی طرف سے سیدعلی گیلانی کی مسلسل غیرقانونی نظربندی کی مذمت بھارت کی عدلیہ اور انتظامیہ کے عدل وانصاف کے حوالے سے مسلمانوں کے ساتھ دوہرا معیار ... مزید-چیف جسٹس نے ائیر پورٹ پر میرے ہاتھ چومے اور پھر میری ہاتھوں کو اپنی آنکھوں سے لگایا ،جاوید ہاشمی-رانا ثناءاللہ اتنی بیہودہ گفتگو کرتے ہیں کہ شرم آ جاتی ہے-نواز شریف نے ہر حال میں لندن جانے کا فیصلہ کر لیا-نواز شریف کی تقاریر پر پابندی کی بجائے انہیں الٹا لٹکا دینا چاہئے

GB News

امریکی کانگریس نے پاکستان کو 700 ملین ڈالر دینے کی منظوری دے دی

Share Button

واشنگٹن : امریکی کانگریس نے اتحادی سپورٹ فنڈ کی مد میں پاکستان کو 700 ملین ڈالر دینے کی منظوری دے دی ہے جو کہ پاکستانی کرنسی کے لحاظ سے 70ارب روپے بنتے ہیں۔
تفصیلات کے مطابق یہ رقم افغانستان میں امریکی مشن کی مدد کرنے پر کچھ شرائط کے تحت پاکستان کو ادا کی جائے گی۔اتحادی سپورٹ فنڈ کے 350 ملین ڈالر کڑی شرائط کے ساتھ جاری کیے جائیں گے، یہ رقم امریکی وزیر دفاع کی منظوری سے مشروط ہوگی۔ امریکی نیشنل ڈیفنس آتھورائزیشن ایکٹ میں وزارت دفاع کو یہ ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اس بات کا پوری طرح خیال رکھیں کہ پاکستان اس رقم سے جنگجو گروپوں کی کوئی مدد نہ کر سکے۔

پاکستان کو اتحادی سپورٹ فنڈ کی مد میں دی جانے والی رقم کی منظوری نیشنل ڈیفنس آتھورائزیشن ایکٹ 2018 کے تحت دی جائے گی۔ اس رقم میں سے 350 ملین ڈالر پاکستان کی حقانی نیٹ ورک کے خلاف کارروائیوں کی امریکی وزیر خارجہ جیمز میٹس کی جانب سے تصدیق کے بعد جاری کی گئی ہے۔
جیمز میٹس پہلے اس بات کا جائزہ لیں گے کہ پاکستان حقانی نیٹ ورک اور لشکر طیبہ سمیت امریکہ کے مفادات کو نقصان پہنچانے والی تنظیموں کے خلاف کس حد تک کارروائی کرتا ہے، اگر انہیں پاکستان کی ’کارکردگی‘ حوصلہ افزا لگی تو یہ فنڈ بھی ریلیز کردیے جائیں گے۔

Facebook Comments
Share Button