تازہ ترین

Marquee xml rss feed

لاہور، جو لوگ محض ذاتی مفادات کی خاطر اپنی وفاداریاں بدل کر ہر موسم میں لوٹا کریسی کامظاہرہ کرتے ہیں،حافظ محمد ادریس وہ جانوروں سے بھی بدتر ہیں ، اگر عوام میں نچلی سطح ... مزید-کوئٹہ،نیشنل پارٹی کے سربراہ وسینیٹر میر حاصل خان بزنجو نے نیشنل پارٹی کے انتخابی منشور 2018 کا اعلان کر دیا تمام ریاستی اداروں کو پارلیمنٹ کے موثر کنٹرول میں لایا جائے ... مزید-کوئٹہ،تحریک انصاف عوام کے دلوں کی دھڑکن بن کی چکی، فیصل خان کاکڑ عوام کے ووٹوں کی طاقت سے کامیاب ہو کر ایوان میں پہنچ کر مسائل کو ترجیحی بنیادوں پر حل کرینگے، پی بی25 سے ... مزید-کوئٹہ ،عید الفطر کی چھٹیاں ختم ہونے کے بعد عام انتخابات کی سر گرمیاں شروع پشتونخوامیپ بلوچستان نیشنل پارٹی ،نیشنل پارٹی ، ایم ایم اے ، عوامی نیشنل پارٹی، بلوچستان عوامی ... مزید-اکابرین کے نقش قدم پر چل کرملکی آئین کے تحت پشتونوں اور دیگر اقوام کے حقوق کے لئے اپنا کردار ادا کرینگے،انجینئر زمرک خان اچکزئی-ژوب کے عوام کے حقوق کے لئے ہر دور کا مقابلہ کیا ہے ،شیخ جعفر مندوخیل-پیپلز پارٹی اقتدار میں آکر بلوچستان سے احساس محرومی ختم کریگی،وحید بلوچ-قلات اور گرد و نواح میں تیز ہوائوں اور گرد و غبار سے معمولات زندگی متاثر-پچیس جولائی کو انشاء اللہ پاکستان پیپلز پارٹی کی جیت ہوگی،سردار محمد عمرگورگیج-انتخابات میں ان سیاسی قو توںکا ڈٹ کر مقابلہ کرینگے جنہوں نے اقتدارمیں آکر بلوچ کاز کو نقصان پہنچایا ،میر اسداللہ بلوچ عوام کے ساتھ کئے گئے تمام وعدوں کو پایہ تکمیل تک ... مزید

GB News

حکومت کا وزارت خزانہ میں مشیر لانے کا فیصلہ

Share Button

لاہور: مسلم لیگ ن کے اہم مشاورتی اجلاس کی اندرونی کہانی نیو نیوز کو حاصل ہو گئی۔ معتبر ذرائع نے نمائندہ خصوصی محمد عاصم نصیر کو بتایا کہ وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کی بیماری کے باعث وزارت خزانہ میں مشیر لائے جانے کا فیصلہ کیا گیا ہے اور وفاقی وزیر خزانہ کے نیچے کام کرنے کے لیے مفتاح اسماعیل کو مشیر خزانہ لگائے جانے کا قوی امکان ہے۔

اجلاس میں اسپیکر ایازصادق اور وزیر اعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے پیپلز پارٹی سے رابطوں پر بریفنگ دی۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ 19 نومبر کے ایبٹ آباد جلسے میں وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سمیت دیگر لیگی قیادت بھی شریک ہو گی اور اپنا مقدمہ عوامی عدالت میں بھرپور پیش کیا جائے گا۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ مفاہمت کو ترجیح دی جائے گی۔ اس کے ساتھ شریف خاندان کے یکطرفہ احتساب کے خلاف آواز بھی بلند کی جاتی رہے گی۔ اجلاس تقریبا 3 گھنٹے سے جاری ہے جس میں متعدد اہم فیصلے بھی متوقع ہیں۔

ادھر حکومت نے وزیر خزانہ اسحاق ڈار کو مشترکہ مفادات کونسل کی رکنیت سے ہٹا دیا ہے جس کا نوٹیفکیشن بھی جاری کر دیا گیا ہے۔ وزیر خزانہ کی جگہ وزیر داخلہ احسن اقبال کو مشترکہ مفادات کونسل کا رکن مقرر کیا گیا ہے۔

Facebook Comments
Share Button