تازہ ترین

Marquee xml rss feed

لڑکی کو ہراساں کرنے والے ڈرائیور کا بیان سامنے آ گیا لڑکی گاڑی کی پچھلی سیٹ پر تھی کیسے ہراساں کر سکتا تھا؟ حلفیہ کہتا ہوں کہ لڑکی کو ہراساں نہیں کیا-جمائما کا شادی کے بعد عمران خان کے ساتھ رہنے والے گھر کو فروخت کرنے کا فیصلہ جمائما گولڈ سمتھ نے پہلی بار اپنے عالیشان گھر کی تصاویر شئیر کر دیں-مشہور کارٹون کیریکٹر ٹام اینڈ جیری اب لائیو ایکشن میں نظر آئیں گے وارنر بروز کی تخلیق کردہ ٹام اینڈ جیری کارٹون کو لائیو ایکشن میں بنانے کی تیاریاں شروع کی جاچکی ہیں-گلوکاری اور اداکاری کے بعد فرحان سعید کی فلم انڈسٹری میں انٹری سکرپٹ کے مراحل مکمل ‘فلم کی عکس بندی کا آغاز رواں برس دسمبر سے کیا جائے گا-اداکارہ ماہ نور کلین اینڈ گرین مہم کا حصہ بن گئیں بحریہ ٹائون میں اپنے گھرکے باہر پودا لگایا اور سٹرک پر جھاڑو بھی دیا-اداکارہ ساکشی تنورنے بچی گود لے لی یہ بچی میری دعاؤں کا انعام ہے جسے پاکر میں بے انتہا خوش ہوں‘اداکارہ-لوک ورثہ فیسٹیول2نومبر کوشکر پڑیاں میں شروع ہوگا-شلپا شندے نے ریب سے متعلق انکشاف کر کے سب کو حیران کردیا شوبز انڈسٹری میں سمجھوتے کے تحت کچھ لو اور کچھ دو کی بنیاد پر چیزیں ہوتی ہیں شوبز میں ریپ یا زبردستی نہیں بلکہ سب ... مزید-اداکار فیصل قریشی نے فلم بنانے کا اعلان کر دیا یہ فلم 2019 میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی-میںہر نئی فلم کو اپنی پہلی فلم سمجھتا ہوں، ایوشمان کھرانہ میری 3 فلمیں ناکام رہیں جو میری زندگی کا سیکھنے کا بہترین تجربہ تھا، بالی ووڈ اداکار

GB News

اب ٹیسٹ کرکٹ میں پاکستان کو نمبرون بنانا ہے : مکی آرتھر

Share Button

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھرکاکہنا ہے کہ پاکستان ٹی ٹوئنٹی میں نمبرون اورون ڈے میں بہتری کی جانب گامزن ہے۔ٹیسٹ ٹیم کودوبارہ نمبرون بنانااگلاہدف ہے۔ فاسٹ بولرسہیل خان بھرپور محنت کے باوجود فیوچرپلان کاحصہ نہیں۔فوادعالم کی فٹنس اوردفاعی تیکنیک عمدہ اسٹروک پلے میں درکارہے۔

ایک انٹرویو میں ہیڈ کوچ مکی آرتھرکاکہنا ہے کہ پاکستان ٹی ٹوئنٹی میں ورلڈ نمبرون بن گیا۔ ون ڈے میں بھی بہتری کی جانب گامزن ہے۔ ان کااگلا ہدف قومی ٹیم کوٹیسٹ میں دوبارہ نمبرون بنانا ہے۔انہوں نے کہاکہ 34سالہ سہیل خان فاسٹ بولربھرپور محنت کے باوجود فیوچرپروگرام کاحصہ نہیں۔کیونکہ23,24 سالہ کئی نوجوان پیسر کی موجودگی میں کسی بھی فارمیٹ میں سہیل خان کی جگہ نہیں بنتی۔،سہیل بہت عمدہ بولرہے۔ اگردس سال قبل اس کی گرومنگ پرتوجہ دی جاتی تو وہ ٹیم کااثاثہ بن سکتے تھے۔
کوچ کاکہناتھا کہ انہیں ذاتی طور پرسہیل خان سے کوئی مسئلہ نہیں۔ وہ اس کی محنت اورصلاحیتوں کے معترف ہیں۔تاہم بہترین کارکردگی کے حامل نوجوانوں کی موجودگی میں سہیل خان کی واپسی کاچانس نہیں ہے۔ یہ ایک کڑواسچ ہے۔ بتیس سالہ فواد عالم کی فٹنس اوردفاعی تیکنیک کے مکی آرتھرمعترف ہیں۔ کوچ نے فواد عالم کواسٹروک پلے میں بہتری کیلئے مشورے دیئے ہیں۔ انہوں نے کہاکہ کم بیک کیلئے لیفٹ ہینڈر کو اسٹروکس میں بہتری لانا ہوگی۔

Facebook Comments
Share Button