تازہ ترین

Marquee xml rss feed

عمران خان کے لیے راستہ صاف، سابق وفاقی وزیر نے این اے 131لاہور سے کاغذات نامزدگی واپس لے لیے پاکستان تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کرنے والے ہمایوں اختر نے عمران خان کے ... مزید-سندھ کے عوام کو وڈیروں نے اپنی طاقت کے زور سے نسل درنسل غلام بنائے رکھا، عائشہ گلالئی پیپلز پارٹی نے سندھ کو 10 میں بہتر بنانے کے بجائے مزید خراب کردیا، ضلع سجاول میں ... مزید-سندھ پولیس کی سطح پر شجرکاری مہم کا فوری طور پر آغاز کیا جائے ، آئی جی سندھ کی ہدایات-شاہ عبدالطیف بھٹائی انسائیکلوپیڈیا کی تین جلدیں شائع ہونا تھیں جن میں سے آج پہلی جلد شائع ہوگئی، نگراں وزیراعلیٰ سندھ شاہ عبداللطیف بھٹائی انسائیکلو پیڈیا سندھی ... مزید-پی پی پی کے حلقہ پی بی 25سے امیدوار شریف خلجی (کل) پریس کانفرنس کرینگے-سندھ کو پیپلزپارٹی اور ایم کیو ایم نے مل کر تباہ کردیا ہے، عوام بنیادی مسائل حل نہ ہونے سے پریشان ہیں، مصطفی کمال سندھ میں اگلا وزیر اعلیٰ پی ایس پی کا یا پھر ہمارا حمایت ... مزید-ایم ایم اے کے انتخابی دفتر پر پولیس کی فائرنگ پولیس اہلکار کو معطل کر کے واقعے کی مزید انکوائری کا حکم دے دیا گیا، پولیس-حکومت اور اس کے کارندوں نے 80 سالہ بزرگ پنشنرز کو عمر کے آخری دور میں بھی شدید عذاب میں مبتلا کررکھا ہے، جنرل سیکریٹری ایمپلائز ایسوسی ایشن چیف جسٹس کے ریمارکس عدالت ... مزید-عابد باکسر نے شہباز شریف کے لیے نئی مصیبت کھڑی کردی جائیداد ہتھیانے کے لیے مجھ سے قتل کروایا گیا،بعد میں مجھے ہی کیسسز میں ملوث کروا کر جعلی مقابلے میں قتل کروانے کی کوشش ... مزید-بلاول بھٹو زرداری انتخابات میں شفافیت پر بات کرنے سے قبل نواز شریف کا ساتھ دینے پر قوم سے معافی مانگیں ،ْفواد چوہدری بلاول کی جانب سے کسی نام نہاد سازش کی جانب اشارہ ... مزید

GB News

کامران اکمل اور سلمان بٹ نے کرکٹ تاریخ کو بدل رکھ دیا

Share Button

راولپنڈی : پاکستان کرکٹ ٹیم کے مایہ ناز وکٹ کیپر بلے اور سابق کپتان سلمان بٹ نے کرکٹ کی تاریخ کو بدل ڈالا. کامران اکمل اورسلمان بٹ کی جوڑی نے 209رنزکی پارٹنرشپ بنا کر ریکارڈ قائم کردیا۔کامران اکمل نے12چھکے لگا کر ریکارڈ اپنےنام کرلیا کامران اکمل نے 12چھکوں اور14چوکوں کی مدد سے 150رنزناٹ آوٹ بنائے۔ایک ٹی ٹوینٹی اننگز میں سب سےزیادہ انفرادی رنز کا قومی ریکارڈ بھی کامران اکمل کےنام رہا ۔382 رنزکےساتھ کامران اکمل اس ٹورنامنٹ کے ٹاپ اسکورر بھی بن گئے۔

تفصیلات کے مطابق راولپنڈی کرکٹ سٹیڈیم میں اسلام آباد ریجن اور لاہور ریجن وائٹس کے درمیان کھیلے گئے میچ میں اسلام آباد ریجن نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کرنے کا فیصلہ تو کر لیا مگر وہ یہ نہیں جانتے تھے کہ اس فیصلے پر سوائے پچھتاوے کے ان کے ہاتھ کچھ نہ آئے گا کیونکہ کامران اکمل آج کچھ اور ہی سوچ کر میدان میں اترنے والے تھے۔
انہوں نے سلمان بٹ کیساتھ بیٹنگ کا آغاز کیا تو محمد عرفان، راحت علی، رضا حسن، عادل امین اور عمر گل جیسے نامور باﺅلرز کی ایسی شامت آئی کہ دیکھنے والے دیکھتے ہی رہ گئے۔ انہوں نے دھواں دار اور عمدہ بیٹنگ کرتے ہوئے 71 گیندوں پر ناقابل شکست 150 رنز بنا ڈالے جس میں 12 فلک شگاف چھکے اور 14 چوکے بھی شامل تھے۔

ہدف کے تعاقب میں اسلام آباد ریجن کی ٹیم 18.4 اوورز میں صرف 100 رنز پر ہی ڈھیر ہو گئی۔

Facebook Comments
Share Button