تازہ ترین

Marquee xml rss feed

لڑکی کو ہراساں کرنے والے ڈرائیور کا بیان سامنے آ گیا لڑکی گاڑی کی پچھلی سیٹ پر تھی کیسے ہراساں کر سکتا تھا؟ حلفیہ کہتا ہوں کہ لڑکی کو ہراساں نہیں کیا-جمائما کا شادی کے بعد عمران خان کے ساتھ رہنے والے گھر کو فروخت کرنے کا فیصلہ جمائما گولڈ سمتھ نے پہلی بار اپنے عالیشان گھر کی تصاویر شئیر کر دیں-مشہور کارٹون کیریکٹر ٹام اینڈ جیری اب لائیو ایکشن میں نظر آئیں گے وارنر بروز کی تخلیق کردہ ٹام اینڈ جیری کارٹون کو لائیو ایکشن میں بنانے کی تیاریاں شروع کی جاچکی ہیں-گلوکاری اور اداکاری کے بعد فرحان سعید کی فلم انڈسٹری میں انٹری سکرپٹ کے مراحل مکمل ‘فلم کی عکس بندی کا آغاز رواں برس دسمبر سے کیا جائے گا-اداکارہ ماہ نور کلین اینڈ گرین مہم کا حصہ بن گئیں بحریہ ٹائون میں اپنے گھرکے باہر پودا لگایا اور سٹرک پر جھاڑو بھی دیا-اداکارہ ساکشی تنورنے بچی گود لے لی یہ بچی میری دعاؤں کا انعام ہے جسے پاکر میں بے انتہا خوش ہوں‘اداکارہ-لوک ورثہ فیسٹیول2نومبر کوشکر پڑیاں میں شروع ہوگا-شلپا شندے نے ریب سے متعلق انکشاف کر کے سب کو حیران کردیا شوبز انڈسٹری میں سمجھوتے کے تحت کچھ لو اور کچھ دو کی بنیاد پر چیزیں ہوتی ہیں شوبز میں ریپ یا زبردستی نہیں بلکہ سب ... مزید-اداکار فیصل قریشی نے فلم بنانے کا اعلان کر دیا یہ فلم 2019 میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی-میںہر نئی فلم کو اپنی پہلی فلم سمجھتا ہوں، ایوشمان کھرانہ میری 3 فلمیں ناکام رہیں جو میری زندگی کا سیکھنے کا بہترین تجربہ تھا، بالی ووڈ اداکار

GB News

فیصل آباد میں بھی طالب علم زیادتی کے بعد قتل

Share Button

فیصل آباد: قصور کے بعد فیصل آباد میں بھی15 سالہ طالب علم کو زیادتی کے بعد قتل کر دیا گیا ہے، لاش کھیتوں سے برآمد۔
تفصیلات کے مطابق فیصل آباد کے علاقے ڈجکوٹ سے تعلق رکھنے والا 15 سالہ فیضان میٹرک کا طالب علم تھا۔ فیضان گزشتہ روز سے لاپتہ تھا۔ اہل خانہ نے فیضان کی گمشدگی کی اطلاع پولیس کو دی تھی تاہم اس حوالے سے کوئی پیش رفت نہیں ہو پائی تھی۔ اب فیضان کی لاش قابل اعتراض حالت میں ملی ہے۔ پولیس کے مطابق فیضان کو زیادتی کے بعد قتل کیا گیا ہے۔
یاد رہے کہ گزشتہ روز قصور میں بھی دل دہلا دینے والا اقعہ پیش آیا جہاں 7 سالہ کمسن بچی زینب کو زیادتی کے بعد قتل کر دیا گیا اور لاش کو کچرے کے ڈھیر پر پھینک دیا۔ واقعہ پر جہاں ملک بھر میں ہر آنکھ اشکبار ہے تو وہی اعلیٰ حکام کی جانب سے ایکشن لیے جانے بعد ملزمان کی تلاش تاحال جاری ہے۔

Facebook Comments
Share Button