تازہ ترین

Marquee xml rss feed

لڑکی کو ہراساں کرنے والے ڈرائیور کا بیان سامنے آ گیا لڑکی گاڑی کی پچھلی سیٹ پر تھی کیسے ہراساں کر سکتا تھا؟ حلفیہ کہتا ہوں کہ لڑکی کو ہراساں نہیں کیا-جمائما کا شادی کے بعد عمران خان کے ساتھ رہنے والے گھر کو فروخت کرنے کا فیصلہ جمائما گولڈ سمتھ نے پہلی بار اپنے عالیشان گھر کی تصاویر شئیر کر دیں-مشہور کارٹون کیریکٹر ٹام اینڈ جیری اب لائیو ایکشن میں نظر آئیں گے وارنر بروز کی تخلیق کردہ ٹام اینڈ جیری کارٹون کو لائیو ایکشن میں بنانے کی تیاریاں شروع کی جاچکی ہیں-گلوکاری اور اداکاری کے بعد فرحان سعید کی فلم انڈسٹری میں انٹری سکرپٹ کے مراحل مکمل ‘فلم کی عکس بندی کا آغاز رواں برس دسمبر سے کیا جائے گا-اداکارہ ماہ نور کلین اینڈ گرین مہم کا حصہ بن گئیں بحریہ ٹائون میں اپنے گھرکے باہر پودا لگایا اور سٹرک پر جھاڑو بھی دیا-اداکارہ ساکشی تنورنے بچی گود لے لی یہ بچی میری دعاؤں کا انعام ہے جسے پاکر میں بے انتہا خوش ہوں‘اداکارہ-لوک ورثہ فیسٹیول2نومبر کوشکر پڑیاں میں شروع ہوگا-شلپا شندے نے ریب سے متعلق انکشاف کر کے سب کو حیران کردیا شوبز انڈسٹری میں سمجھوتے کے تحت کچھ لو اور کچھ دو کی بنیاد پر چیزیں ہوتی ہیں شوبز میں ریپ یا زبردستی نہیں بلکہ سب ... مزید-اداکار فیصل قریشی نے فلم بنانے کا اعلان کر دیا یہ فلم 2019 میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی-میںہر نئی فلم کو اپنی پہلی فلم سمجھتا ہوں، ایوشمان کھرانہ میری 3 فلمیں ناکام رہیں جو میری زندگی کا سیکھنے کا بہترین تجربہ تھا، بالی ووڈ اداکار

GB News

بشریٰ کو طلاق کے بعد پروپوزل بھیجا، بات آگے بڑھتی تو سب کو بتاتا’عمران خان

Share Button

لاہور عمران خان نے گزشتہ رات نجی ٹی وی سے اپنی ممکنہ شادی کے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ بشریٰ بی بی ہمیشہ پردہ کرتی ہیں اور شادی کی پیشکش کرنا میرا ذاتی معاملہ ہے اور ان سے جب ملا انہوں نے مکمل پردہ کیا ہوا ہوتا تھا۔ اس حوالے سے میرے خاندان کو نہیں پتا تھا اگر بات آگے بڑھتی تو میں سب کو بتاتا لیکن بے بنیاد خبروں کے ذریعے بشریٰ بی بی کی فیملی کو نقصان پہنچایا گیا۔

ان کا مزید کہنا تھا مجھے بلیک میل کرنے کیلئے پروپیگنڈا کیا گیا اور شریف فیملی سے متعلق مجھے اتنا علم ہے کہ بتاؤں تو وہ عوام کو منہ نہ دکھا سکیں۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے بتایا بشریٰ بی بی سے 2 سال پہلے ملاقات ہوئی مگر 30 سال پہلے میرا روحانی سفر شروع ہو چکا تھا۔ صوفی ازم پڑھنے سے میرا ایمان اور مضبوط ہوا جبکہ پہلے میاں بشیر میری رہنمائی کرتے رہے اور کہا گیا کہ میں تمام فیصلے روحانی پیر سے پوچھ کر کرتا ہوں تاہم تنقید کرنے والوں کو معرفت کے بارے میں کچھ پتہ نہیں میں جمہوری آدمی ہوں اور اپنے فیصلے خود کرتا ہوں۔

انہوں نے بتایا معرفت یا بشریٰ بی بی کا میری سیاسی زندگی اور دیگر روزمرہ فیصلوں سے قطعاً کوئی تعلق نہیں میں ان سے صرف روھانی امور میں مدد لیتا ہوں۔ ابنِ عربی اور مولانا روم کو سمجھنے میں ان سے مدد لیتا ہوں۔ میرے بارے میں ایک نجی ٹی وی چینل نے بشریٰ بی بی سے پوچھ کر لاہور والا گھر گروانے کی یا پہاڑوں پر جانے کی باتیں چلائیں وہ یکسر غلط اور بے بنیاد ہیں۔

Facebook Comments
Share Button