تازہ ترین

Marquee xml rss feed

وزیراعلیٰ پنجاب کا گجرات میں طالبات پر تیزاب پھینکنے کے واقعہ کا نوٹس،ملزمان کی گرفتاری کا حکم-وزیراعلیٰ پنجاب سے دانش سکولز سے فارغ التحصیل ہوکراعلی تعلیمی اداروں میںتعلیم حاصل کرنے والے طلباء و طالبات کی ملاقات دانش سکول پر تنقید کرنے والے سیاسی لیڈروںنے اپنے ... مزید-سپریم کورٹ کی سفارش پر قائم کمیٹی نے سندھ اور بلوچستان کے اکیس غیر معیاری نجی اور سرکاری لاء کالجز بند کرنے کی سفارش کر دی-چیف جسٹس نے پنجاب میں 600 سے زائد بچوں کے اغوا کی میڈیا رپورٹس کا نوٹس لے لیا-وزیراعلیٰ پنجاب کا پیپلز پارٹی کے رہنما جہانگیر بدر مرحوم کے بھائی کے انتقال پر اظہار تعزیت-وزیراعلیٰ پنجاب سے سندھ کے شیرازی برادران کی ملاقات شیرازی برادران کا عوام کی فلاح و بہبود اور ترقی کیلئے بے مثال اقدامات پر شہبازشریف کو خراج تحسین عوام کی خدمت کا ... مزید-فیس بک کے لوگو کا رنگ نیلا کیوں ہے،ایسا انکشاف جو آپ کے وہم و گمان میں بھی نہ ہو گا-لاہور، ملک کے وزیر اعظم عمران خان ہونگے،اعجازاحمد چوہدری نواز شریف اور زرداری ٹولہ نے اقتدار میں آ کر صرف عوام کا خون چونسا ہے اور اپنی جیبیں بھری ہے ملک کے تباہی کے ... مزید-پشاور، بس ریپڈٹرانزٹ منصوبے پر صوبائی کابینہ کو بریفننگ واحد منصوبہ ہے جو قلیل عرصے اور کم لاگت سے مکمل ہوگا،پرویز خٹک مجموعی لاگت میں بسوں کی خریداری، اراضی، کمرشل ... مزید-عوام کی عدم دلچسپی کے باعث سندھ گیمز کی افتتاحی تقریب نا کامی کا شکار ہوئی ہے ، سید صفدر حسین شاہ

GB News

بشریٰ کو طلاق کے بعد پروپوزل بھیجا، بات آگے بڑھتی تو سب کو بتاتا’عمران خان

Share Button

لاہور عمران خان نے گزشتہ رات نجی ٹی وی سے اپنی ممکنہ شادی کے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ بشریٰ بی بی ہمیشہ پردہ کرتی ہیں اور شادی کی پیشکش کرنا میرا ذاتی معاملہ ہے اور ان سے جب ملا انہوں نے مکمل پردہ کیا ہوا ہوتا تھا۔ اس حوالے سے میرے خاندان کو نہیں پتا تھا اگر بات آگے بڑھتی تو میں سب کو بتاتا لیکن بے بنیاد خبروں کے ذریعے بشریٰ بی بی کی فیملی کو نقصان پہنچایا گیا۔

ان کا مزید کہنا تھا مجھے بلیک میل کرنے کیلئے پروپیگنڈا کیا گیا اور شریف فیملی سے متعلق مجھے اتنا علم ہے کہ بتاؤں تو وہ عوام کو منہ نہ دکھا سکیں۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے بتایا بشریٰ بی بی سے 2 سال پہلے ملاقات ہوئی مگر 30 سال پہلے میرا روحانی سفر شروع ہو چکا تھا۔ صوفی ازم پڑھنے سے میرا ایمان اور مضبوط ہوا جبکہ پہلے میاں بشیر میری رہنمائی کرتے رہے اور کہا گیا کہ میں تمام فیصلے روحانی پیر سے پوچھ کر کرتا ہوں تاہم تنقید کرنے والوں کو معرفت کے بارے میں کچھ پتہ نہیں میں جمہوری آدمی ہوں اور اپنے فیصلے خود کرتا ہوں۔

انہوں نے بتایا معرفت یا بشریٰ بی بی کا میری سیاسی زندگی اور دیگر روزمرہ فیصلوں سے قطعاً کوئی تعلق نہیں میں ان سے صرف روھانی امور میں مدد لیتا ہوں۔ ابنِ عربی اور مولانا روم کو سمجھنے میں ان سے مدد لیتا ہوں۔ میرے بارے میں ایک نجی ٹی وی چینل نے بشریٰ بی بی سے پوچھ کر لاہور والا گھر گروانے کی یا پہاڑوں پر جانے کی باتیں چلائیں وہ یکسر غلط اور بے بنیاد ہیں۔

Facebook Comments
Share Button