تازہ ترین

Marquee xml rss feed

خیبرکالج آف ڈینسٹری کی کوآرڈینیشن کونسل کااجلاس-جامعہ پشاور میں الیکٹرانک میڈیا تربیتی کورس اختتام پذیر-عوام 2018ء کے الیکشن میں مسلم لیگ (ن) کو ووٹ دے کر کامیاب بنائیں گے ،سیدعمران-صوابی،سپورٹس گالا میں جاری بیڈ منٹن اوروالی بال مقابلے اختتام پذیر-جے ٹی آئی شیخ الہند پابینی یونٹ صوابی کی کابینہ تشکیل-اداکارہ کاجول پہلی بار ایک گلوکارہ کے روپ میں نظر آئیں گی اداکارہ بہت جلد اپنے شوہر اجے دیوگن کی پروڈکشن میں بننے والی فلم ’’ایلا‘‘ کی شوٹنگ کاآغاز کریں گی-سنجے لیلا کی درخواست پر اکشے نے فلم کی نمائش موخر کر دی اب فلم پیڈمین 25 جنوری کے بجائے 9 فروری کو پیش کی جائیگی-جدید سنیما گھروں کے قیام سے فلم انڈسٹری میں نئی جان پڑی ہے، قرة العین عینی انڈسٹری کی طرف ویلکم کہنے اور پہلی فلم پر لوگوں کی طرف سے ملنے والے رسپانس کا سوچا بھی نہیں تھا‘انٹرویو-عامر خان چین میں اپنی ایک اور فلم کیساتھ بڑی کامیابی حاصل کرنے کیلئے تیار عامر خان کی فلمز ’دھوم 3‘، ’پی کے‘ اور ’دنگل‘ بھی چین میں نمائش کے لیے پیش کی جاچکی ہیں-کرن جوہر نے مس ورلڈ مانوشی کو اپنی فلم میں کام دینے کی تردید کردی کرن نے مانوشی کو اپنی فلم ’’اسٹوڈنٹ آف دی ایئر2‘‘میں کام کرنے کی پیشکش کی ہے، بھارتی میڈیا کا دعویٰ

GB News

بشریٰ کو طلاق کے بعد پروپوزل بھیجا، بات آگے بڑھتی تو سب کو بتاتا’عمران خان

Share Button

لاہور عمران خان نے گزشتہ رات نجی ٹی وی سے اپنی ممکنہ شادی کے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ بشریٰ بی بی ہمیشہ پردہ کرتی ہیں اور شادی کی پیشکش کرنا میرا ذاتی معاملہ ہے اور ان سے جب ملا انہوں نے مکمل پردہ کیا ہوا ہوتا تھا۔ اس حوالے سے میرے خاندان کو نہیں پتا تھا اگر بات آگے بڑھتی تو میں سب کو بتاتا لیکن بے بنیاد خبروں کے ذریعے بشریٰ بی بی کی فیملی کو نقصان پہنچایا گیا۔

ان کا مزید کہنا تھا مجھے بلیک میل کرنے کیلئے پروپیگنڈا کیا گیا اور شریف فیملی سے متعلق مجھے اتنا علم ہے کہ بتاؤں تو وہ عوام کو منہ نہ دکھا سکیں۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے بتایا بشریٰ بی بی سے 2 سال پہلے ملاقات ہوئی مگر 30 سال پہلے میرا روحانی سفر شروع ہو چکا تھا۔ صوفی ازم پڑھنے سے میرا ایمان اور مضبوط ہوا جبکہ پہلے میاں بشیر میری رہنمائی کرتے رہے اور کہا گیا کہ میں تمام فیصلے روحانی پیر سے پوچھ کر کرتا ہوں تاہم تنقید کرنے والوں کو معرفت کے بارے میں کچھ پتہ نہیں میں جمہوری آدمی ہوں اور اپنے فیصلے خود کرتا ہوں۔

انہوں نے بتایا معرفت یا بشریٰ بی بی کا میری سیاسی زندگی اور دیگر روزمرہ فیصلوں سے قطعاً کوئی تعلق نہیں میں ان سے صرف روھانی امور میں مدد لیتا ہوں۔ ابنِ عربی اور مولانا روم کو سمجھنے میں ان سے مدد لیتا ہوں۔ میرے بارے میں ایک نجی ٹی وی چینل نے بشریٰ بی بی سے پوچھ کر لاہور والا گھر گروانے کی یا پہاڑوں پر جانے کی باتیں چلائیں وہ یکسر غلط اور بے بنیاد ہیں۔

Facebook Comments
Share Button