تازہ ترین

Marquee xml rss feed

سابق وزیر اعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الہٰی نے انتخابات کے حوالے سے بڑا اعلان کر دیا سابق وزیر اعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الہٰی نے این اے 65 سے الیکشن لڑنے کا اعلان کردیا-وزیراعظم شاہدخاقان عباسی کا جمرودخیبرایجنسی کامختصردورہ ،گرڈ سٹیشن کاافتتاح کیا-سبیکا شیخ پاکستان کی بیٹی ہے جس کے بچھڑے پر ہر آنکھ غم پر نم ہے ، حلیم عادل شیخ رہنماء پی ٹی آئی-ایم کیو ایم کے لیڈرز کبھی الگ صوبے کی بات کرتے ہیں اور کبھی معافی مانگ لیتے ہیں،وزیراعلیٰ سندھ سندھ ٹوڑنے کی بات کرنے والے آج خود ٹوٹ گئے ہیں، عوام ایم کیو ایم کا اصل ... مزید-خود ساختہ جلاوطنی اختیار کیے ہوئے بلوچ علیحدگی پسند براہمداغ بگٹی نے نواز شریف کی حمایت کردی-بلوچستان سی پیک کا مرکز ہے ،پاکستان کا چین سے گہرا تعلق ہے جو وقت کے ساتھ ساتھ مزید مستحکم اور مضبوط ہورہا ہے، میر عبدالقدوس بزنجو سی پیک کی تکمیل ہمارا مقصد ہے جس سے پورے ... مزید-اورنج لائن پیکیج ٹو پر بھی میٹرو ٹرین آزمائشی طور پر کامیابی سے چلا دی گئی ‘خواجہ احمد حسان تعمیر و ترقی کے سفر اور عام شہریوں کو عزت دینے کی کوششوں میں کسی کو رکاوٹ ... مزید-شہبازشریف کی ورکنگ بائونڈری پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ کی شدید مذمت ،حوالدار شاہد ،شہری محمد اسلم کی شہادت پر اظہار افسوس بھارت کسی غلط فہمی میں نہ رہے،پوری ... مزید-قائم مقام صدر صادق سنجرانی نے سینیٹ کا اجلاس (کل) سہ پہر تین بجے طلب کرلیا-الیکشن کمیشن نے عام انتخابات کیلئے پولنگ سکیم کا مسودہ ویب سائٹ پر جاری کردیا

GB News

فلم ”پدماوت‘ ‘ پر مسلم ملک میں پابندی عائد

Share Button

ممبئی: گزشتہ دنوں ریلیز 25 جنوری کو ریلیز ہونیوالی بالی ووڈ کی متنازع فلم ’پدماوت‘ پرمسلمانوں کے سب سے بڑے ملک ملائیشیا میں پابندی عائد کردی گئی۔
رپورٹس کے مطابق ہدایت کار سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ” پدماوت “ اپنی ریلیز کے ابتدائی 4 دن کے اندر بھارت بھر سے ریکارڈ کمائی 100 کروڑ روپے کما کر مخالفین کو خاموش رہنے پر بھی مجبور کردیا۔تاہم دوسری جانب ملائیشیا کے نیشنل فلم سینسر بورڈ نے فلم میں اسلام کے حساس موضوعات کو چھیڑنے کے باعث اس پر پابندی عائد کردی۔
نشریاتی ادارے نے ملائیشیا سینسر فلم بورڈ کے چیئرمین محمد زمبیری عبدالعزیز کے حوالے سے بتایا کہ ’پدماوت‘ میں اسلام کے حساس موضوعات کو چھیڑا گیا ہے، جس پر کئی افراد کو خدشات ہوسکتے ہیں، اور ملائیشیا مسلمانوں کا سب سے بڑا ملک ہے، اس وجہ سے فلم کو نمائش کی اجازت نہیں دی جاسکتی۔انہوں نے اپنے بیان میں ان حساس موضوعات کی تفصیل نہیں بتائی، جنہیں بنیاد بنا کر فلم پر پابندی عائد کی گئی۔
واضح رہے کہ’پدماوت‘ کی کہانی 13 ویں صدی کے تاریخی واقعات کے گرد گھومتی ہے، فلم کی مرکزی کہانی اگرچہ ہندوستانی علاقے چتور گڑھ کی رانی پدمنی یعنی پدماوتی کے گرد گھومتی ہے، تاہم فلم میں مسلمان بادشاہ علاو¿ الدین خلجی کی تاریخ کو بھی بیان کیا گیا ہے۔

Facebook Comments
Share Button