تازہ ترین

Marquee xml rss feed

پی ٹی اے نے پرانے موبائلوں کی خرید و فروخت پر ٹیکس لگا دیا پاکستان ٹیلی کمیونیشن اتھارٹی نے تاجروں کو پابند کیا ہے کہ پرانے موبائل بیچنے سے پہلے انہیں اس پر ٹیکس ادا کرنا ... مزید-آئی جی سندھ نے شہری کے پولیس کیساتھ نامناسب رویے کا نوٹس لے لیا-نواز شریف کی ضمانت پر اظہار تشکر کی قرارداد پنجاب اسمبلی میں جمع کروا دی گئی-عدالتی حکم پر من و عن عمل درآمد کیا جائے گا، ڈاکٹر شہباز گل مریم نواز کی درخواست پر کارڈیالوجی سینٹر جیل کے اندر بنایا گیا تھا ۔ کارڈیالوجی سینٹر میں 21 ڈاکٹرزاور 21 ٹیکنیشن ... مزید-نواز شریف کو ان کی ضمانت پر رہائی کے عدالتی حکم کی اطلاع جیل میں دی گئی-شکر ہے عدالت نے نواز شریف کو باہر جانے کی اجازت نہیں دی، وزیر اعظم لندن میں سیل لگی ہوئی تھی اور نواز شریف وہاں شاپنگ کرنے کے لیے مچل رہے تھے، عمران خان-تاریخی شاہی قلعہ میں واقعہ شیش محل کی سیاحت کے لئے سیاحوں پر 100 روپے مالیت کا ٹکٹ لاگو کر دیا گیا-لاہورہائی کورٹ نے اپوزیشن لیڈر شہبازشریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دے دیا-اللہ تعالیٰ کا شکر ہے نواز شریف کو رہائی ملی ،عدالتی فیصلے کو سراہتے ہیں،شہباز شریف-وفاقی جامعہ اردو کراچی میں طلباء گروپوں کے مابین تصادم، کھڑکیاں ،دروازے توڑ دیے گئے انتظامیہ جھگڑا رکوانے میں ناکام ، پولیس اور رینجرز طلب کر لی گئی

GB News

ملیحہ لودھی کو دنیا کی پانچ کامیاب سفارتکار خواتین میں شامل کرلیا گیا

Share Button

ماسکو:روس کی معروف نیوز ویب سائٹ گیزیٹا ڈاٹ آر یو نے اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ڈاکٹر ملیحہ لودھی کو دنیا کی پانچ کامیاب سفارتکار خواتین میں شامل کرد یا ہے ۔

روس کی سرکاری نیوز ایجنسی نے گیزیٹا ڈاٹ آر یو کی ویب سائٹ کی رپورٹ کے حوالے سے کہا ہے کہ ڈاکٹر ملیحہ لودھی مسلم دنیا میں ایک معروف خاتون شخصیت ہیں۔ صحافت میں شاندار کیرئیر کے بعد ڈاکٹر ملیحہ لودھی نے امریکہ کے لئے بطور پاکستانی سفیر اوربرطانیہ میں ہائی کمشنر کیحیثیت سے خدمات سرانجام دیں ۔ ملیحہ لودھی پہلی پاکستانی خاتون ہیں جنہوں نے اقوام متحدہ میں مستقل مندوب اور چیف ڈیلیگیٹ کی حیثیت سے فرائض سر انجام دیئے۔

1994ءمیں ٹائم میگزین نے ان کا شمار 100 ایسی شخصیات میں کیا جنہوں نے 21 ویں صدی میں ہونے و الی پیشرفت میں اہم کردار ادا کیا۔ ڈاکٹر ملیحہ لودھی نے 2001ءسے 2005ءتک اقوام متحدہ کے سیکٹری جنرل کے تخفیف اسلحہ کے امور کے ایڈوائزری بورڈ میں خدمات سرانجام دیں اور وہ لندن میں قائم انسٹیٹیوٹ آف سٹریٹجک سٹڈیز کی ایڈوائزری کونسل کی رکن بھی ہیں۔

ڈاکٹر ملیحہ لودھی کے کیرئیر پر روشنی ڈالتے ہوئے روسی ویب سائٹ نے کہا ہے کہ جرنلزم میں کامیابی نے ان کے سفارتکاری کے کیرئیر کی راہ ہموار کی ۔سابق وزیراعظم پاکستان بینظیر بھٹو مرحومہ نے انہیں امریکہ کے لئے پاکستان کا سفیر تعینات کیا اور انہوں نے اس عہدہ پر 3 سال تک کام کیا اس کے بعد دوبارہ انہوں نے اسی عہدہ پر نئی مدت کے لئے فرائض سر انجام دیئے۔

ڈاکٹر ملیحہ لودھی کا انتخاب معروف روسی صحافی الیگزینڈرا کولنتائی کی یاد میں کیا گیا ہے جنہوں نے نہ صرف بطور صحافی عالمگیر شہرت حاصل کی بلکہ انہوں نے ناروے میں روسی سفیر کیحیثیت سے بھی خدمات سرانجام دیں۔

ڈاکٹر ملیحہ لودھی کے ساتھ جن دیگر خواتین کا انتخاب کیا گیا ہے ان میں یونیسکو کی سابق ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل روسی سفارتکار ایلونورامتروفانووا،کرغزسفارتکار اور سابق وزیر خارجہ روزا اوتن بائیوا، روس میں ہالینڈ کی سابق سفیر رینی جونز باس، امن کا نوبل انعام حاصل کرنے والی سویڈن کیخاتون سفارتکار الوا مردال شامل ہیں۔خیال رہے کہ ڈاکٹر ملیحہ لودھی نے اقوام متحدہ میں کشمیر مسئلے کو بار بار اٹھایا اور بھارت کو منہ توڑ جواب دیتی رہی ہیں۔

Facebook Comments
Share Button