تازہ ترین

Marquee xml rss feed

ایشیاءکپ،پاکستان کی بھارت سےشکست،شائقین کرکٹ مایوس کھلاڑیوں کی ٹریننگ میں”اعصابی تناؤ کی مضبوطی“ پرتوجہ اولین ترجیح ہونی چاہیے، ہار جیت کھیل کا حصہ لیکن ہارا تو لڑ ... مزید-ایرانی سیکیورٹی فورس نے پاک ایران سرحد تفتان کے قریب مزید 149 پاکستانی لیویز فورس کے حوالے کر دیئے-پی ٹی آئی کا جیل سےرہائی کےبعد نوازشریف سے بڑا مطالبہ نوازشریف قوم کا پیسا واپس لے آئیں ہماری لڑائی ختم ہوجائے گی، نوازشریف سے ہماری کوئی ذاتی لڑائی نہیں ہے۔وفاقی وزیراطلاعات ... مزید-جعلی وزیر اعظم عمران خان کی جعلی حکومت بری طرح ناکام ہو چکی ہے ‘ شاہد خاقان عباسی این اے 124کی سیٹ پر شاہد خاقان عباسی کو بھاری اکثریت سے کامیاب کرا کے یہ امانت نواز شریف ... مزید-اے این پی رہنماء کی متنازع ایشو پرعمران خان کی حمایت افغانی اور بنگلادیشی لوگوں کوشہریت کا حق آئین دیتا ہے، وزیراعظم نے قومی اسمبلی میں حقائق پرمبنی بات کی ہے، افغان ... مزید-وزیراعلیٰ پنجاب سے گورنر خیبرپختونخوا شاہ فرمان کی ملاقات، باہمی دلچسپی کے امور اور بین الصوبائی ہم آہنگی پر تبادلہ خیال-پاکستان فلور ملز ایسوسی ایشن(پنجاب) کے سالانہ انتخابات ، آواز گروپ نے میدان مار لیا-پنجاب میں بارشوں کے باعث ممکنہ سیلاب کی پیشین گوئی کے پیش نظرتمام پیشگی انتظامات مکمل کئے جائیں، متعلقہ محکمے ایمرجنسی پلان مرتب کریں،وزیراعلیٰ پنجاب کی کابینہ سب کمیٹی ... مزید-پاکستان کو اس کی اصل منزل سے ہٹانے والے ملک و قوم کے مجرم ہیں،کپتان نے پاکستان کو اس کی منزل کی طرف رواں دواں کر دیا، نئے پاکستان میں کمز ور اور غریب کو بھی ان کا حق ملے گا، ... مزید-وزیراعلیٰ کی اہلیہ اور صاحبزادیوں کی لاہو ر میں ایس او ایس ویلج آمد ، ایس اوایس ویلج میں مقیم بچوں کے ساتھ گھل مل گئیں، گیمز کھیلی او رگپ شپ لگائی ،مجھے یہاں آ کر دلی ... مزید

GB News

نواز شریف اصولوں کی خاطر جیل جانے کو تیار ہیں، وزیراعظم

Share Button

اسلام آباد: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ سابق وزیراعظم نواز شریف اصولوں کی خاطر جیل جانے کو تیار ہیں، قومی احتساب بیورو (نیب) عدالت سے انہیں انصاف ملنے کی کم از کم مجھے کوئی توقع نہیں۔

جیو نیوز کے پروگرام ’نیا پاکستان‘ میں گفتگو کرتے ہوئےانہوں نے کہا کہ نیب کا ادارہ ایک آمر نے سیاستدانوں کو دبانے کے لیے بنایا تھا، ہماری کوشش تھی کہ اس کو اتفاق رائے سے ختم کردیا جائے۔

 انہوں نے کہا کہ ڈائیلاگ میں غور کیا جائے کہ نیب جو کر رہا ہے وہ ملک کے مفاد میں ہے یا نہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اس وقت نیب کی وجہ سے جو حالات پیدا ہوئے ان سے ملک کو 90 فیصد نقصان ہورہا ہے۔

نگراں وزیراعظم کے معاملے پر شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ قائد حزب اختلاف خورشید شاہ کے ساتھ اتفاق نہ ہوا تو معاملہ کمیٹی کو بھیجیں گے۔

انہوں نے کہا کہ بدقسمتی سے اب تک خورشید شاہ کے ساتھ معاملے پر اتفاق نہیں ہوسکتا، امید ہے کل اتفاق کرلیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ بدقسمتی سے اب تک خورشید شاہ کے ساتھ معاملے پر اتفاق نہیں ہوسکتا، امید ہے کل اتفاق کرلیا جائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی کا اصرار ہے کہ نگراں وزیراعظم کیلئے ان کے نام پر اتفاق ہو جبکہ ہمارا اصرار ہے کہ معاملے پر ہمارے دیے گئے نام پر اتفاق ہو۔

وزیراعظم نے کہا کہ ہر حلقے میں مسلم لیگ ن کے 3 سے 4 مضبوط امیدوار ہیں، پارٹی چھوڑنے والے 4 سال 11 مہینے ساتھ رہے، بہتر ہےجن پر اعتماد نہ کرسکیں تو وہ پارٹی چھوڑ دیں۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن کا بیانیہ ووٹ کو عزت دو اور کارکردگی والا ہے۔

انہوں نے کہا کہ نوازشریف کے بیان سے پیدا ہونے والی صورتحال ختم کرنے کیلئے قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس طلب کرنا ضروری تھا۔

شاہد خاقان عباسی کے مطابق آنے والی حکومت کو بھی مشکلات کا سامنا ہوگا تاہم آج جو حالات ہیں اس میں ملک چلانا نا ممکن ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ جس ملک میں قیادت فیصلہ کرنا چھوڑ دے وہ ملک کیسے ترقی کرے گا؟ موجودہ صورتحال میں بیوروکریسی کوئی سمری پیش کرنے کو تیار نہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ تمام ممالک معیشت بہتر بنانےکیلئے دوسرے ملکوں سے ادھار لیتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ایمنسٹی اسکیم میں لوگوںٕ کو ٹیکس نیٹ میں آنے کا موقع دیا گیا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ٹیکس ریٹ آدھے کردئے گئے ہیں، جو لوگ کاروبار کررہے ہیں ان پر لازم ہے کہ ٹیکس اداکریں۔

Facebook Comments
Share Button