تازہ ترین

Marquee xml rss feed

وزیراعظم عمران خان نے پولیس افسر طاہر خان داوڑ کے اغواءاور قتل کی تحقیقات کا حکم دیدیا خیبرپختونخوا حکومت اور اسلام آباد پولیس مشترکہ تحقیقات کریں گی‘وفاقی دارالحکومت ... مزید-ایس پی طاہر داوڑ کی افغنستان حوالگی میں ان کے دوست سہولت کار ثابت ہوئے ملزم دوستوں نے جس وقت طاہر داوڑ کو غیر ملکی قوتوں کے حوالے کیا تو اُس وقت وہ نیم بیہوشی کی حالت میں ... مزید-امریکا کی سول اور فوجی قیادت افغان تنازع کے غیر عسکری حل پر یقین رکھتی ہے . ترجمان سٹیٹ ڈیپارٹمنٹ افغانستان میں جاری جنگ میں 6 ہزار 3 سو 34 امریکی اور 1ہزار سے زیادہ اتحادی ... مزید-سندھ سے گرفتار خواجہ سعد رفیق کے پارٹنرقیصر امین بٹ کا سفری ریمانڈ سابق رکن اسمبلی نیب میں پیراگون کیس شروع ہونے کے بعد سے روپوش تھے-افغانستان نے ایس پی طاہر داوڑ کو قتل کر کے جنرل رزاق کا بدلہ لیا افغانستان میں قونصلیٹ کے اندر باقاعدہ ویڈیو موجود ہے جس میں شہید طاہر داوڑ پر تشدد کیا جا رہا ہے اور کہا ... مزید-سید علی گیلانی کا غیر قانونی طور پر نظر بند کشمیریوں کی حالت زار پر اظہار تشویش نظر بندوں کو بڑے پیمانے پر سیاسی انتقام کا نشانہ بنایا جا رہا ہے، حریت چیئرمین-بھارتی تحقیقاتی ادارے نے خاتون کشمیری رہنمائوںکے خلاف 4ماہ 10دن کی نظربندی کے بعد فرد جرم عائدکردی آسیہ اندرابی، فہمیدہ صوفی اور ناہیدہ نسرین ٹیوٹر، فیس بک، یو ٹیوب کے ... مزید-حقیقی زندگی کے ''ویر زارا'' جو اپنی محبت حاصل کرنے میں کامیاب ہوئے ہندو خاتون اور پاکستانی شہری گذشتہ 24 سال سے دبئی میں مقیم خوشگوار زندگی گزار رہے ہیں-صدیق الفاروق نواز شریف کے قدموں میں گر پڑے نواز شریف کی احتساب عدالت میں پشی کے موقع پر قائد سے ملتے ہوئے صدیق الفاروق گر پڑے، دیگر لوگوں نے سہارا دے کر اٹھایا-کیمرے کی آنکھ نے عدالت میں بیماری کے بہانے کرنے والے ڈاکٹر عاصم کو پارک میں پکڑ لیا لاٹھی کے سہارے عدالت میں پیش ہونے والے ڈاکٹر عاصم ویڈیو میں بلکل ہشاش بشاش نظر آئے،ویڈیو ... مزید

GB News

نواز شریف اصولوں کی خاطر جیل جانے کو تیار ہیں، وزیراعظم

Share Button

اسلام آباد: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ سابق وزیراعظم نواز شریف اصولوں کی خاطر جیل جانے کو تیار ہیں، قومی احتساب بیورو (نیب) عدالت سے انہیں انصاف ملنے کی کم از کم مجھے کوئی توقع نہیں۔

جیو نیوز کے پروگرام ’نیا پاکستان‘ میں گفتگو کرتے ہوئےانہوں نے کہا کہ نیب کا ادارہ ایک آمر نے سیاستدانوں کو دبانے کے لیے بنایا تھا، ہماری کوشش تھی کہ اس کو اتفاق رائے سے ختم کردیا جائے۔

 انہوں نے کہا کہ ڈائیلاگ میں غور کیا جائے کہ نیب جو کر رہا ہے وہ ملک کے مفاد میں ہے یا نہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اس وقت نیب کی وجہ سے جو حالات پیدا ہوئے ان سے ملک کو 90 فیصد نقصان ہورہا ہے۔

نگراں وزیراعظم کے معاملے پر شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ قائد حزب اختلاف خورشید شاہ کے ساتھ اتفاق نہ ہوا تو معاملہ کمیٹی کو بھیجیں گے۔

انہوں نے کہا کہ بدقسمتی سے اب تک خورشید شاہ کے ساتھ معاملے پر اتفاق نہیں ہوسکتا، امید ہے کل اتفاق کرلیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ بدقسمتی سے اب تک خورشید شاہ کے ساتھ معاملے پر اتفاق نہیں ہوسکتا، امید ہے کل اتفاق کرلیا جائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی کا اصرار ہے کہ نگراں وزیراعظم کیلئے ان کے نام پر اتفاق ہو جبکہ ہمارا اصرار ہے کہ معاملے پر ہمارے دیے گئے نام پر اتفاق ہو۔

وزیراعظم نے کہا کہ ہر حلقے میں مسلم لیگ ن کے 3 سے 4 مضبوط امیدوار ہیں، پارٹی چھوڑنے والے 4 سال 11 مہینے ساتھ رہے، بہتر ہےجن پر اعتماد نہ کرسکیں تو وہ پارٹی چھوڑ دیں۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن کا بیانیہ ووٹ کو عزت دو اور کارکردگی والا ہے۔

انہوں نے کہا کہ نوازشریف کے بیان سے پیدا ہونے والی صورتحال ختم کرنے کیلئے قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس طلب کرنا ضروری تھا۔

شاہد خاقان عباسی کے مطابق آنے والی حکومت کو بھی مشکلات کا سامنا ہوگا تاہم آج جو حالات ہیں اس میں ملک چلانا نا ممکن ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ جس ملک میں قیادت فیصلہ کرنا چھوڑ دے وہ ملک کیسے ترقی کرے گا؟ موجودہ صورتحال میں بیوروکریسی کوئی سمری پیش کرنے کو تیار نہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ تمام ممالک معیشت بہتر بنانےکیلئے دوسرے ملکوں سے ادھار لیتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ایمنسٹی اسکیم میں لوگوںٕ کو ٹیکس نیٹ میں آنے کا موقع دیا گیا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ٹیکس ریٹ آدھے کردئے گئے ہیں، جو لوگ کاروبار کررہے ہیں ان پر لازم ہے کہ ٹیکس اداکریں۔

Facebook Comments
Share Button