تازہ ترین

Marquee xml rss feed

وزیر اعظم عمران خان کی روضہ رسول ﷺ پر حاضری، سعودی حکام کی جانب سے روضہ رسولﷺ کے دروازے خصوصی طور پر کھول دیئے گئے-آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی چین کے سنٹرل ملٹری کمیشن کے وائس چیئرمین جنرل یانگ یوشیا سے ملاقات کی، دہشتگردی کے خاتمے، ہتھیاروں و سازوسامان کی ٹیکنالوجی اور ٹریننگ ... مزید-ڈاکٹر بننے کا خواب دیکھنے والی خاتون نے ٹرک چلانا شروع کر دیا ناگرپارکر سے تعلق رکھنے والی خاتون مالی مشکلات کی وجہ سے ڈاکٹر نہیں بن سکی تھی-موسمیاتی تغیرات کے اس دور میں بجلی پیدا کرنے کیلئے ایٹمی توانائی کا استعمال امید افزاء آپشن ہے، ہم پاکستان میں نیوکلیئر ٹیکنالوجی کے پرامن استعمال کے فروغ کیلئے آئی ... مزید-سعودی عرب اور پاکستان کے درمیان دوستانہ اور تاریخی تعلقات قائم ہیں، وزیراعظم عمران خان کا دورہ انتہائی اہمیت کا حامل ہے،سعودی عرب اور پاکستان دنیا میں اسلام کی حقیقی ... مزید-کیا کل نواز شریف اور مریم نواز کی سزا معطل کی جا رہی ہے؟ نیب عدالت کو مطمئن نہیں کر پا رہی اس سے اندازہ ہو رہا ہے کہ معاملات کس طرف جا رہے ہیں،ملزمان کا پلڑہ بھاری نظر آ ... مزید-اسد عمر اور اسحاق ڈار میں کوئی فرق نہیں اسد عمر نے بھی اعدادو شمار کا ہیر پھیر کر کے اسحاق ڈار والے کام کیے-پی ٹی آئی نے جو منشور دیاتھا اور جو اعلانات کیے ، ان پر عملدرآمد حکومت کا امتحان ہے ‘سراج الحق عوام نے انہیں گیس ، بجلی اور پٹرول مہنگا کرنے کے لیے نہیں، سستا کرنے کے ... مزید-اہل بیت کی عظم قربانی درحقیقت پوری امت مسلمہ کے لئے درخشاں مثال ہے‘چوہدری محمد سرور اللہ کی رسی کو مضبوطی سے تھامے رکھنا اور فرقہ واریت کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنا وقت کی ... مزید-وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال خان کا وزیراعلیٰ سیکریٹریٹ کے مختلف شعبوں کا معائنہ

GB News

پہلی ٹیسٹ چیمپئن شپ اور ون ڈے لیگ کے انعقاد کا اعلان

Share Button

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے پہلی ٹیسٹ چیمپئن شپ اور ون ڈے لیگ کے انعقاد کا اعلان کردیا۔

آئی سی سی کی جانب سے جاری کردہ 2018 تا 2023 فیوچر ٹور پروگرام کے مطابق رینکنگ میں 9 ٹاپ ٹیمیں آئی سی سی ٹیسٹ چیمپئن شپ کا حصہ ہوں گی۔

15 جولائی 2019 سے 30 اپریل 2021 تک کے دورانیے میں ہر ٹیم ہوم اینڈ اوے کی بنیاد پر چھ سیریز کھیلے گی اور ٹاپ کی دو ٹیموں کے درمیان جون 2021 میں ٹیسٹ چیمپئن شپ کا فائنل کھیلا جائے گا۔

یسٹ چیمپئن شپ کے فائنل کی میزبانی کونسا ملک کرے گا اس حوالے سے ابھی صورتحال واضح نہیں، بھارتی کرکٹ بورڈ کی تجویز ہے کہ فائنل پہلی پوزیشن حاصل کرنے والی ٹیم کے ہوم گراؤنڈ پر ہونا چاہیے جبکہ ایک تجویز یہ بھی ہے کہ پہلی ٹیسٹ چیمپئن شپ کا فائنل انگلینڈ میں ہونا چاہیے کیوں کہ کرکٹ کا آغاز وہیں سے ہوا ہے۔

علاوہ ازیں 12 ٹیسٹ ٹیموں اور نیدرلینڈ پر مشتمل ون ڈے لیگ بھی منعقد کی جائے گی۔ اس لیگ کے تحت یکم مئی 2020 سے 31 مارچ 2022 تک تمام ٹیمیں ہوم اینڈ اوے کی بنیاد پر منتخب کردہ ٹیموں سے 8 ون ڈے سیریز کھیلیں گی۔

یہ لیگ 2023 میں بھارت میں ہونے والے ون ڈے کرکٹ ورلڈ کپ کا کوالیفائنگ ایونٹ بھی ہوگا، بھارت بطور میزبان ورلڈ کپ 2023 کیلئے براہ راست کوالیفائی کرجائے گا جبکہ لیگ کی ٹاپ 7 ٹیمیں بھی ورلڈ کپ میں جگہ بنالیں گی۔

علاوہ ازیں جو ٹیمیں ون ڈے لیگ کے ذریعے کوالیفائی کرنے میں ناکام رہیں گی انہیں آئی سی سی ورلڈ کپ کوالیفائر کے ذریعے میگا ایونٹ تک پہنچنے کا ایک موقع اور ملے گا۔

Facebook Comments
Share Button