تازہ ترین

Marquee xml rss feed

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ کی امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے ملاقات دونوں رہنماوں کے درمیان ملاقات امریکی صدارتی محل وائٹ ہاوس میں ہوئی، پرجوش انداز میں ایک دوسرے ساے مصافحہ بھی ... مزید-وزیراعظم کی جانب سے امریکی صدر سے مسئلہ کشمیر پر بات چیت کے بعد کشمیر میں بھی عمران خان کے چرچے عمران خان پہلے لیڈر ہیں جنہوں نے نہتے کشمیریوں کے لیے آواز اٹھائی، علی گیلانی-وزیراعظم عمران خان نے امریکی صدر کو دورہ پاکستان کی باقاعدہ دعوت دے دی ڈونلڈ ٹرمپ نے بنا کسی اعتراض کے دورہ پاکستان کی دعوت فوری قبول کر لی، دورے سے متعلق معاملات بعد ... مزید-امریکہ صدر امریکہ سے زیادہ پاکستانی رپورٹرز کو پسند کرنے لگے میں یہاں کچھ پاکستانی رپورٹرز کی موجودگی چاہتا تھا مجھے وہ اپنے ملک کے رپورٹرز سے زیادہ پسند ہیں، امریکی ... مزید-افغانستان کے معاملے پر پاکستان کے پاس وہ پاور ہے جو دیگر ممالک کے پاس نہیں امریکا پاکستان کے ساتھ مل کر افغان جنگ سے باہر نکلنے کی راہ تلاش کر رہا ہے، پاکستان ماضی میں ... مزید-امریکی صدر نے وزیراعظم عمران خان کیلئے الیکشن مہم چلانے کی خواہش کا اظہار کردیا ہم دونوں اپنے ملکوں کی نئی قیادت کے طور پر ابھر کر سامنے آئے ہیں، عمران خان کے پاس وقت ہے ... مزید-بھارت نے امریکہ سے مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے ثالث بننے کی درخواست دینے کی تردید کر دی وزیراعظم نریندر مودی نے ڈونلڈ ٹرمپ سے مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے کبھی ثالث بننے کی درخواست ... مزید-امریکی صدر سے ملاقات کے بعد عافیہ صدیقی کی رہائی سے متعلق وزیراعظم کا بڑا اعلان امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے ڈاکٹر عافیہ صدیقی کی رہائی کے معاملے پر بھی بات ہوگی: عمران خان ... مزید-اے ایس ایف کی پیشہ وارانہ کارکردگی اور سرگرمیاں قابل تعریف ہیں وفاقی وزیر ہوا بازی غلام سرور خان کی نیو اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ کے دورہ کے موقع پر گفتگو-ہر گزرتے دن کے ساتھ وکلاء کی عزت کم ہو رہی ہے، وکلاء پیسہ کمانے کی طرف جانے کی بجائے لوگوں کی خدمت کریں پیسہ خود ان کے پیچھے آئے گا، اگرایک وکیل اور جج ایک دوسرے کو ماریں ... مزید

GB News

یوٹیوب نے پیسے کمانے کا نیا ذریعہ فراہم کردیا

Share Button

صارفین کی جانب سے شدید تنقید کا نشانہ بننے کے بعد یوٹیوب نے لوگوں کو پیسے کمانے کا نیا موقع فراہم کردیا۔ یوٹیوب کی جانب سے صارفین کو پیڈ چینل ممبرشب کا نیا آپشن فراہم کردیا گیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی سے بات کرتے ہوئے یوٹیوب کے پروڈکٹ چیف آفیسر کا کہنا تھا کہ گوگل پر بڑے پیمانے پر ملنے والا ریوینیو اشتہاروں سے آتا ہے، جو ہمارا ہدف رہے گا۔

پروڈکٹ چیف آفیسر کے مطابق ہمیں اشتہاروں سے ملنے والے ریوینو  کے علاوہ بھی دیگر چیزوں کے بارے میں سوچنا چاہیئے، یوٹیوب صارفین کو زیادہ سے زیادہ پیسے کمانے کیلئے مزید موقع اور سہولیات ملنی چاہیئے۔

یوٹیوب پر حاصل چینل ممبر شپ کیلئے 4.99 امریکی ڈالر فی ماہ کے حساب سے دینے ہونگے، جس کے بعد انہیں دیگر آپشنز تک خصوصی رسائی دی جائے گی، جس میں لائیو اسٹریم ، ایکسٹرا ویڈیوز اور چینل پر شوٹ کرنے کی سہولیات شامل ہیں، تاہم صارف کے پاس 100،000 سبکرائیبر ہونا لازمی ہے۔

کپمنی کا کہنا ہے کہ یوٹیوب پر ہونے والی نئی تبدیلیوں کے بعد صارف اپنے چینل پر گارمنٹس، موبائل فونز کی کیسنگ اور دیگر سامان بھی بیچ سکیں گے۔

یوٹیوب کی جانب سے یہ اصافہ مارکیٹ میں موجود دیگر سائٹس کے ساتھ مقابلے کے باعث دیکھنے میں آیا۔ حالیہ دنوں میں یوٹیوب کو دیگر ویڈیو شیئرنگ سائٹ کی جانب سے زبردست مقابلے کا سامنا ہے۔

یوٹیوب کے مطابق دنیا بھر میں اس کے 1.9 بلین یوزرس موجود ہیں، تاہم تعداد میں صرف انہیں کو شامل کیا جاتا ہے جو اپنے اکاؤنٹ کے ذریعے سائن ان کرتے ہیں۔

Facebook Comments
Share Button