تازہ ترین

Marquee xml rss feed

شیریں مزاری نے ایران میں سیاہ برقع کیوں پہنا؟ ایران میں خواتین کا سر کو ڈھانپ کر رکھنا سرکاری طور پر لازمی ہے، اس قانون کا اطلاق زوار، سیاح مسافر خواتین، غیر ملکی وفود ... مزید-وفاقی وزیر برائے تعلیم کا پاکستان نیوی کیڈٹ کالج اورماڑہ اور پی این ایس درمان جاہ کا دورہ-پاکستانی لڑکیوں سے کئی ممالک میں جس فروشی کروائے جانے کا انکشاف لڑکیوں کو نوکری کا لالچ دیکر مشرق وسطیٰ لے جا کر ان سے جسم فروشی کرائی جاتی ہے، اہل خانہ کی جانب سے دوبارہ ... مزید-جدید بسیں اب پاکستان میں ہی تیار کی جائیں گی، معاہدہ طے پا گیا چینی کمپنی پاکستان میں لگژری بسوں اور ٹرکوں کا پلانٹ تعمیر کرے گی، 5 ہزار نوکریوں کے مواقع پیدا ہوں گے-وفاقی وزارتِ مذہبی امور نے ملک میں ایک ساتھ رمضان کے آغاز کے لیے صوبوں سے قانونی حمایت مانگ لی ملک بھر میں ایک ہی دن رمضان کے آغاز کے لیے وزارتِ مذہبی امور نے صوبائی اسمبلیوں ... مزید-جہانگیر ترین یا شاہ محمود قریشی، کس کے گروپ کا حصہ ہیں؟ وزیراعلی پنجاب نے بتا دیا میں صرف وزیراعظم عمران خان کی ٹیم کا حصہ ہوں، کسی گروپنگ سے کوئی تعلق نہیں: عثمان بزدار-اسلام آباد میں طوفانی بارش نے تباہی مچا دی جڑواں شہروں راولپنڈی، اسلام آباد میں جمعرات کی شب ہونے والی طوفانی بارش کے باعث درخت جڑوں سے اکھڑ گئے، متعدد گاڑیوں، میٹرو ... مزید-گورنر پنجاب چوہدری سرور کی جانب سے اراکین اسمبلی،وزراء اور راہنماؤں کے لیے دیے جانے والے اعشائیے میں جہانگیرترین کو مدعونہ کیا گیا 185میں سے صرف 125اراکین اسمبلی شریک ہوئے،پرویز ... مزید-بھارت کی جوہری ہتھیاروں میں جدیدیت اور اضافے سے خطے کا استحکام کو خطرات لاحق ہیں،ڈاکٹر شیریں مزاری جنوبی ایشیاء میں ہتھیاروں کی دوڑ سے بچنے کیلئے پاکستان کی جانب سے ... مزید-وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا نے ضلع کرم میں میڈیکل کالج کے قیام اور ڈسٹرکٹ ہیڈکوارٹر ہسپتال کی اپ گریڈیشن کا اعلان کردیا ضلع کرم میں صحت اور تعلیم کے اداروں کو ترجیحی بنیادوں ... مزید

GB News

پیپلز پارٹی نے ہمیشہ جنوبی پنجاب کے لیے کام کیا، بلاول بھٹو زرداری

Share Button

مظفر گڑھ: پاکستان پیپلزپارٹی (پی پی پی) کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ آپ کو فیصلہ کرنا ہے کہ آپ کو شوباز چاہیے یا یوٹرن والا؟ ووٹ کی بنیاد منشور، نظریہ اور پالیسی ہونی چاہیے۔

مظفر گڑھ میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی نے 50 سال میں جمہوری جدوجہد کی، ہم نےجیلیں کاٹی ہیں اور حکومت بھی کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی سےخیبر تک جہاں جہاں گیا، عوام نے استقبال کیا اور آج بھی خدمت کا وہی جذبہ لے کر خان گڑھ میں آیا ہوں۔

ان کا کہنا ہے کہ میرا مقابلہ سیاستدان سے نہیں بلکہ محرومیوں سے ہے، میرا مقابلہ غربت، بھوک اور معاشی ناانصافی سے ہے اور میں استحصال سے پاک معاشرہ چاہتاہوں، دنیاکی کوئی طاقت شہید بی بی کا مشن پورا کرنے سے نہیں روک سکتی۔

بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ الیکشن میں عوام دوست اور زرعی دوست منشور لایا ہوں، پیپلزپارٹی ہمیشہ کسان دوست منشور لاتی ہے جب کہ ہم کپاس،چاول، گندم اور دالوں کی امدادی قیمت دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ملک کی 60 فیصد آبادی خوراک کی کمی کاشکار ہے لہذا حکومت میں آنے کے بعد بھوک مٹاؤ پروگرام کے تحت بھوک کارڈ دیں گے اور یونین کونسل کی سطح پر فوڈ اسٹور کھولیں گے۔

ان کا کہنا ہے کہ میں نے ہمیشہ جنوبی پنجاب صوبےکامقدمہ لڑا ہے لیکن چند کٹھ پتلیوں کو آخری دنوں میں جنوبی پنجاب یاد آیا جب کہ حکمرانوں نے جنوبی پنجاب کو اپنی جاگیر سمجھا اور مسائل کو اہمیت نہ دی۔

پی پی پی چیئرمین کا کہنا تھا کہ ہم نے سندھ میں درجنوں اسپتال بنائے، 8 دل کے اسپتال سندھ میں بنائے لیکن ہمارے مخالفین کہتے ہیں ہم نے میٹرو نہیں بنائی، ہم نے 14 نئی یونیورسٹیاں بنائی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ آپ کو میٹرو چاہیے یا معیاری تعلیم اور علاج؟ آپ کو روزگار چاہیے یا میٹرو؟ الیکشن میں 2 ہفتےرہ گئے لیکن پاکستان بدلنے والے کا منشور بھی تیار نہیں۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ آپ کو فیصلہ کرنا ہے کہ آپ کو شوباز چاہیے یا یوٹرن والا؟ ووٹ کی بنیاد منشور، نظریہ اور پالیسی ہونی چاہیے، یہ الیکشن میری سیاسی انا اور اقتدار کی ہوس کی بات نہیں بلکہ یہ الیکشن آپ کے حقوق کی جنگ ہے۔

انہوں نے کہا کہ مجھے اقتدار کی ہوس نہیں اور نہ ہی اقتدار اپنے لیے چاہیے بلکہ یہ  اقتدار غربت اور معاشی ناانصافی کے خاتمے کے لیے چاہتا ہوں، ملک کی خوشحالی اور نوجوانوں کے روزگار کے لیے اقتدار چاہتا ہوں۔

Facebook Comments
Share Button