تازہ ترین

Marquee xml rss feed

گوادر میں پاکستان کا سب سے بڑا اور جدید ترین ائیرپورٹ تعمیر کرنے کی تیاریاں مکمل وزیراعظم عمران خان 29 مارچ کو ساحلی شہر میں منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے، منصوبہ سی پیک ... مزید-بلاول بھٹو 26مارچ کو کراچی سے ٹرین مارچ کا آغاز کریں گے، خورشید شاہ اٹھارہویں ترمیم کی حفاظت کے لیے قانون کےدائرے میں رہ کر جو بھی کر سکتے ہیں کریں گے، بلاول بھٹو زرداری-460ارب جرمانہ ملک ریاض نے نہیں، عوام نے ادا کرنا ہے، محمود صادق ملک ریاض کوعدالت سے ڈیل میں اب بھی 700 ارب منافع ہوگا، بحریہ ٹاؤن پر دباؤ بڑھنے سے کام ٹھپ ہوا تو لوگوں نے ... مزید-مفتی تقی عثمانی پر حملہ کرنیوالے ملزمان بہت جلد قانون کی گرفت میں ہوں گے،آئی جی سندھ-آئی ایس پی آر اور پاک فضائیہ کی جانب سے یومِ پاکستان 2019 کی مناسبت سے آفیشل نغمے جاری کردیے پاکستان زندہ آباد کے عنوان سے جاری کیے گئے نغمے میں وطن کے محفافظوں کو ... مزید-فیس بک کا بغیر اجازت نامناسب تصاویر اپ لوڈ یا شیئر کرنے والے صارفین کو بلاک کے نئے اقدامات کا اعلان کسی کی نامناسب تصاویر اس کی اجازت کے بغیر شیئر کرنا نقصان دہ ہے، ہم ... مزید-وزیراعلیٰ سندھ کا مفتی تقی عثمانی پر قاتلانہ حملے میں شہید اہلکار کے نابینا بچوں کے علاج کرانے اور مفت تعلیم کا اعلان-یوم پاکستان : گورنر اور وزیراعلیٰ سندھ نے مزار قائد پر حاضری دی،ملکی سلامتی کیلئے دعاکی-سعودی ولی عہد کی مہمان نواز کرنے والے ملازمین میں ایک کروڑ اعزازی تنخواہ دیئے جانے کا انکشاف-ملائیشیا پاکستان کی دفاعی صنعت سے بے حد متاثر، پاکستان کے اینٹی ٹینک میزائل خریدنے میں دلچسپی کا اظہار گزشتہ روز ملائیشیا کے وزیراعظم نے جے ایف 17 تھنڈر جنگی طیاروں کی ... مزید

GB News

ٹی وی اداکارہ ایمن خان اور اداکار منیب خان کی ‘طویل ترین شادی

Share Button

ٹی وی اداکارہ ایمن خان اور اداکار منیب خان کی ‘طویل ترین شادی’ پر تو ویسے ہی دلچسپ تبصرے جاری تھے لیکن اب دلہن ایمن کے رخصتی کے موقع پر کیے گئے بناؤ سنگھار پر بھی مداحوں کے مذاق اور تبصروں کا تانتا بندھ گیا ہے۔

ایمن خان نے اپنی شادی کی ہر تقریب میں ہی بھاری کامدار ملبوسات کا انتخاب کیا، جس کے ساتھ میک اپ اور جیولری کا بھی بطور خاص اہتمام کیا گیا تھا۔

مداحوں کو برائیڈل شاور، رسم ابٹن، رسم حنا، نکاح اور پارٹی کے بعد انتظار تھا تو اداکارہ کی رخصتی کا، لیکن بظاہر ایسا معلوم ہوتا ہے کہ ایمن خان رخصتی کی دُلہن بن کر مداحوں کو متاثر کرنے میں ناکام رہیں۔

ایمن خان نے شادی کی اب تک کی ہر تقریب کی طرح رخصتی میں بھی ڈیزائنر ارم خان کا ڈیزائن کردہ لباس زیب تن کیا جو کہ دیگر ایونٹس کی نسبت زیادہ بھاری اور کامدار تھا۔

اداکارہ نے میک اپ کے لیے میک اپ آرٹسٹ عمر وقار کا انتخاب کیا، جنہوں نے ایمن کا گلیمرس اور اسموکی میک اپ کیا جب کہ ایمن خان کی بہن و اداکارہ منال خان کو بھی عمر وقار نے ہی تیار کیا تھا۔

ایمن کی رخصتی کی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر ہونے کے بعد مداحوں نے مایوسی کا اظہار کیا اور اپنے اپنے انداز میں تبصرے کیے۔

ایک ٹوئٹر صارف نے انہیں ’دپیکا کی ریپلیکا’ قرار دے ڈالا۔

انسٹاگرام پر مداحوں نے تبصرے کرتے ہوئے کہا کہ عمر وقار نے دونوں بہنوں کو بالکل بھی اچھا تیار نہیں کیا۔

خاص کر ایمن خان کے ہیئر اسٹائل پر شدید تنقید کی گئی۔

غلام فاطمہ نامی ایک صارف نے لکھا کہ ایمن کا لباس زبردست ہے لیکن ان کے ہیئر اسٹائل نے انہیں تباہ کردیا ہے۔

آمنہ شیخ نے اسٹائلسٹ عمر وقار کو تنقید کا نشانہ بنایا اور لکھا کہ ’خوبصورت لوگوں کو بدصورت بنادیا ہے‘۔

جبکہ عاشی نامی صارف نے لکھا کہ ‘بالوں کے ساتھ زیادتی کردی عمر وقار نے۔

دوسری جانب سوشل میڈیا پر ایمن خان کے میک اپ، ہیئر اسٹائل اور عروسی لباس پر  مزاحیہ میمز بھی بنائی جارہی ہیں۔

کسی نے ایمن کی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ‘اگر جملے ‘کھینچ کے رکھو ان کو’ کا کوئی چہرہ ہوتا ہے تو وہ ایسا ہوتا۔ ‘

کسی نے لکھا ، ‘جب پروفیشنل میک اوور کے بعد آپ اپنے آپ کو آئینے میں دیکھو اور سوچو کہ یہ کیا کردیا، میرا پیسہ ڈوب گیا لیکن پھر خیال آئے کہ چلو ڈریس تو اچھا ہے نا۔’

تاہم بہت سے لوگوں کو ایمن خان اپنی رخصتی کے موقع پر پسند بھی آئیں اور انہوں نے اس کا اظہار بھی کیا۔

Facebook Comments
Share Button