تازہ ترین

Marquee xml rss feed

وزیراعلی پنجاب نے تقرر و تبادلوں پر پابندی لگا دی-حکومت کا شرعی قوانین کے تحت احتجاجی مظاہروں کیخلاف مسودہ تیار حکومت نے احتجاجی مظاہرے ’’شریعت اور قانون کی نظرمیں“ کے عنوان سے مسودہ تیارکیا ہے، مسودے کو اگلے ایک ... مزید-دھماکے میں پاکستانی قونصل خانے کا تمام عملہ محفوظ رہا، ڈاکٹر فیصل دھماکا آئی ای ڈی نصب کرکے کیا گیا، قونصل خانے کی سکیورٹی بڑھانے کیلئےافغان حکام سے رابطے میں ہیں۔ ترجمان ... مزید-جلال آباد میں پاکستان سفارت خانے کے باہر دھماکا دھماکے میں ایک سکیورٹی اہلکار سمیت 3 افراد زخمی ہوگئے، دھماکا پاکستانی سفارتخانے کی چیک پوسٹ کے 200 میٹر فاصلے پر ہوا۔ ... مزید-گلوکارہ ماہم سہیل کے گانے سجن یار کی پری سکریننگ کی تقریب کا انعقاد-پاک ہیروز ہاکی کلب کی 55 ویں سالگرہ پر ٹورنامنٹ کا انعقاد-صفائی مہم کے دوران 47 ہزار ٹن کچرا نالوں سے نکالا گیا ہے‘ وفاقی وزیر برائے بحری امور علی زیدی-مودی کے دورہ فرانس پر”انڈیا دہشتگرد“ کے نعرے لگ گئے جب کوئی دورہ فرانس پرتھا، ترجمان پاک فوج کا دلچسپ ٹویٹ، سینکڑوں کشمیری، پاکستانی اورسکھ کیمونٹی کے لوگوں کا ایفل ... مزید-حالیہ پولیو کیسز رپورٹ ہونے کے بعد بلوچستان میں خصوصی پولیو مہم شروع کی جا رہی ہے، راشد رزاق-آئی جی پولیس نے راولپنڈی میں شہری سے فراڈ کے واقعہ کا نو ٹس لے لیا

GB News

چین کا پاکستان کی جانب سے سکھ یاتریوں کیلئے کرتارپور راہداری بنانے کا خیرمقدم

Share Button

بیجنگ: چین نے پاکستان کی جانب سے سکھ یاتریوں کیلئے کرتارپور راہدری بنانے کے فیصلے کا خیرمقدم کیا ہے۔ 

چینی وزرات خارجہ کے مطابق پاکستان اور بھارت دونوں جنوبی ایشیا کے اہم ممالک ہیں اور ہم دونوں ممالک کے درمیان مثبت رابطے سے خوش ہیں۔

ترجمان چینی وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ پاک بھارت مستحکم تعلقات علاقائی اور بین الاقوامی امن و ترقی کیلئے ضروری ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاک بھارت مضبوط روابط اور مذاکرات کیلئے مخلصانہ امید رکھتے ہیں۔

یاد رہے کہ پاکستان میں کرتارپور راہداری کا سنگ بنیاد 28 نومبر کو رکھا گیا ہے اور اس تقریب میں وزیر اعظم عمران خان، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور بھارتی سیاستدانوں سمیت صحافیوں نے شرکت کی تھی۔

پاکستان کی جانب سے کرتار پور راہداری کھولنے اور سنگ بنیاد رکھنے کے باوجود بھارتی حکومت نے غیر ذمہ دارانہ رویہ رکھا ہوا ہے جب کہ بھارتی میڈیا مسلسل پاکستان کیخلاف پروپیگنڈے میں مصروف ہے۔

Facebook Comments
Share Button