تازہ ترین

Marquee xml rss feed

گوادر میں پاکستان کا سب سے بڑا اور جدید ترین ائیرپورٹ تعمیر کرنے کی تیاریاں مکمل وزیراعظم عمران خان 29 مارچ کو ساحلی شہر میں منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے، منصوبہ سی پیک ... مزید-بلاول بھٹو 26مارچ کو کراچی سے ٹرین مارچ کا آغاز کریں گے، خورشید شاہ اٹھارہویں ترمیم کی حفاظت کے لیے قانون کےدائرے میں رہ کر جو بھی کر سکتے ہیں کریں گے، بلاول بھٹو زرداری-460ارب جرمانہ ملک ریاض نے نہیں، عوام نے ادا کرنا ہے، محمود صادق ملک ریاض کوعدالت سے ڈیل میں اب بھی 700 ارب منافع ہوگا، بحریہ ٹاؤن پر دباؤ بڑھنے سے کام ٹھپ ہوا تو لوگوں نے ... مزید-مفتی تقی عثمانی پر حملہ کرنیوالے ملزمان بہت جلد قانون کی گرفت میں ہوں گے،آئی جی سندھ-آئی ایس پی آر اور پاک فضائیہ کی جانب سے یومِ پاکستان 2019 کی مناسبت سے آفیشل نغمے جاری کردیے پاکستان زندہ آباد کے عنوان سے جاری کیے گئے نغمے میں وطن کے محفافظوں کو ... مزید-فیس بک کا بغیر اجازت نامناسب تصاویر اپ لوڈ یا شیئر کرنے والے صارفین کو بلاک کے نئے اقدامات کا اعلان کسی کی نامناسب تصاویر اس کی اجازت کے بغیر شیئر کرنا نقصان دہ ہے، ہم ... مزید-وزیراعلیٰ سندھ کا مفتی تقی عثمانی پر قاتلانہ حملے میں شہید اہلکار کے نابینا بچوں کے علاج کرانے اور مفت تعلیم کا اعلان-یوم پاکستان : گورنر اور وزیراعلیٰ سندھ نے مزار قائد پر حاضری دی،ملکی سلامتی کیلئے دعاکی-سعودی ولی عہد کی مہمان نواز کرنے والے ملازمین میں ایک کروڑ اعزازی تنخواہ دیئے جانے کا انکشاف-ملائیشیا پاکستان کی دفاعی صنعت سے بے حد متاثر، پاکستان کے اینٹی ٹینک میزائل خریدنے میں دلچسپی کا اظہار گزشتہ روز ملائیشیا کے وزیراعظم نے جے ایف 17 تھنڈر جنگی طیاروں کی ... مزید

GB News

نیب نے مریم اورنگزیب کو خاموش کرانے کے لیے نوٹس بھیجا: شہباز شریف

Share Button

اجلاس میں شہبازشریف نے خواجہ سعد رفیق کو سیاسی خدمات پر خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ خواجہ سعد رفیق نے ریلوے کے لیے پوری ایمانداری سے کام کیا اور دن رات مخلصانہ کوششیں کرکے ریلوے کو اپنے پیروں پر کھڑا کیا۔

انہوں نے کہا کہ نیب نے مریم اورنگزیب کو نامعلوم درخواست پر نوٹس دیا جس کا مقصد انہیں خاموش کرانا ہے، مریم اورنگزیب پارٹی کی بہت متحرک، محنتی اور زیرک رہنما ہیں۔

ان کا کہنا ہے کہ خواجہ سلمان رفیق میرے ساتھ پنجاب کابینہ میں شامل تھے، وہ بہت ہی شریف النفس انسان ہیں اور محنت و ایمانداری سے کام کیا۔

صدر مسلم لیگ (ن) کا کہنا تھا کہ نوازشریف اور مریم نواز نے نیب میں جتنی پیشیاں بھگتیں پاکستان کی تاریخ میں اس کی مثال نہیں ملتی۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف دور میں سی پیک کے علاوہ 5 ہزار میگاواٹ بجلی کے منصوبے لگائے گئے، اور ان منصوبوں میں 160 ارب روپے کی بچت کی گئی، یہ رقم قومی خزانے میں جمع کرائی گئی۔

ان کا کہنا تھا کہ نوازشریف کو پاکستان کی خدمت کرنے کی سزا دی جارہی ہے، نوازشریف کا گزشتہ دور حکومت پاکستان کی تاریخ کا سب سے بہترین دور رہا۔

اپوزیشن لیڈر کا کہنا ہے کہ اسد عمر اعتراف کر چکے ہیں کہ سی پیک منصوبے شفاف تھے، نیب حکام بھی مانتے ہیں کہ بجلی کی قلت کے اندھیرے آپ کی حکومت نے ختم کیے ہیں۔

شہبازشریف نے کہا کہ عقوبت خانے میں نیب حکام کو ایک ایک منصوبے کی تفصیل بتائی جس پر وہ حیران ہوئے، میں نے نیب حکام کو بتایا کہ یہ وہ خدمت ہے جس کی اللہ تعالیٰ نے ہمیں سعادت دی۔

شہباز شریف کے مطابق انہوں نے نیب حکام سے کہا کہ قیامت تک ڈھونڈتے رہیں انشاءاللہ بدعنوانی نہیں ملے گی کیونکہ اللہ کے فضل سے ہم نے پاکستان کی پوری دیانتداری سے خدمت کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ مشکل وقت ضرور ہے لیکن مایوسی ہرگز نہیں، اللہ تعالیٰ ہمیں سرخرو کرے گا، یہ اللہ تعالیٰ کا قرآن کریم میں وعدہ ہے۔

قائد حزب اختلاف نے کہا کہ عوام مسلم لیگ (ن) کے ساتھ ہیں، ہمیں بطور پارٹی خود احتسابی کرنی ہے، غلطیوں سے سبق سیکھنا ہے، موجودہ حکومت عوام کے لئے بدترین مہنگائی، بیروزگاری اور مایوسی لائی ہے لیکن ہم معاشی، معاشرتی اور سماجی انصاف عام آدمی کو دلا کر رہیں گے۔

Facebook Comments
Share Button