تازہ ترین

Marquee xml rss feed

پی ٹی اے نے پرانے موبائلوں کی خرید و فروخت پر ٹیکس لگا دیا پاکستان ٹیلی کمیونیشن اتھارٹی نے تاجروں کو پابند کیا ہے کہ پرانے موبائل بیچنے سے پہلے انہیں اس پر ٹیکس ادا کرنا ... مزید-آئی جی سندھ نے شہری کے پولیس کیساتھ نامناسب رویے کا نوٹس لے لیا-نواز شریف کی ضمانت پر اظہار تشکر کی قرارداد پنجاب اسمبلی میں جمع کروا دی گئی-عدالتی حکم پر من و عن عمل درآمد کیا جائے گا، ڈاکٹر شہباز گل مریم نواز کی درخواست پر کارڈیالوجی سینٹر جیل کے اندر بنایا گیا تھا ۔ کارڈیالوجی سینٹر میں 21 ڈاکٹرزاور 21 ٹیکنیشن ... مزید-نواز شریف کو ان کی ضمانت پر رہائی کے عدالتی حکم کی اطلاع جیل میں دی گئی-شکر ہے عدالت نے نواز شریف کو باہر جانے کی اجازت نہیں دی، وزیر اعظم لندن میں سیل لگی ہوئی تھی اور نواز شریف وہاں شاپنگ کرنے کے لیے مچل رہے تھے، عمران خان-تاریخی شاہی قلعہ میں واقعہ شیش محل کی سیاحت کے لئے سیاحوں پر 100 روپے مالیت کا ٹکٹ لاگو کر دیا گیا-لاہورہائی کورٹ نے اپوزیشن لیڈر شہبازشریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دے دیا-اللہ تعالیٰ کا شکر ہے نواز شریف کو رہائی ملی ،عدالتی فیصلے کو سراہتے ہیں،شہباز شریف-وفاقی جامعہ اردو کراچی میں طلباء گروپوں کے مابین تصادم، کھڑکیاں ،دروازے توڑ دیے گئے انتظامیہ جھگڑا رکوانے میں ناکام ، پولیس اور رینجرز طلب کر لی گئی

GB News

بالی وڈ اداکار رنویر سنگھ کی فلم ’سمبا‘ 100 کروڑ کلب میں شامل ہوگئی

Share Button

بالی وڈ اداکار رنویر سنگھ کی فلم ’سمبا‘ 100 کروڑ کلب میں شامل ہوگئی۔

فلم ’سمبا‘ 28 دسمبر کو نمائش کیلئے پیش کی گئی جس نے فلم بینوں کے دل میں جگہ بنائی اور باکس آفس پر دھوم مچادی۔

فلم ریلیز کے 5 روز میں ہی 100 کروڑ کلب میں شامل ہوگئی ہے اور اس طرح یہ رنویر کی 100 کروڑ کلب میں شامل ہونے والی کیرئیر کی چوتھی جب کہ ہدایت کار روہت شیٹھی کی آٹھویں فلم ہے۔

فلم نے بھارت میں پہلے روز 20 کروڑ 72 لاکھ ، دوسرے روز 23 کروڑ 33 لاکھ، تیسرے روز 31 کروڑ 6 لاکھ، چوتھے روز 21 کروڑ 24 لاکھ اور پانچویں روز 28 کروڑ 19 لاکھ بھارتی روپوں کا بزنس کرکے 124 کروڑ 54 لاکھ بھارتی روپوں کی کمائی کی ہے۔

سمبا نے دنیا بھر میں بھی کمائی کے ریکارڈ بنائے ہیں اور 50 کروڑ 21 لاکھ بھارتی روپوں سے زائد کا بزنس کرکے مجوعی طور پر175 کروڑ بھارتی روپوں کی کمائی کی ہے۔

رنویر سنگھ کی فلم کا ایک اور منفرد ریکارڈ بھارتی فلمی شہر ممبئی سے کمائی بھی ہے جو کہ اب تک 46 کروڑ 65 لاکھ بھارتی روپے ہے۔

یاد رہے کہ ہدایت کار روہت شیٹھی کی فلم میں رنویر سنگھ کے ساتھ سیف علی خان کی بیٹی سارہ علی خان نے مرکزی کردار کیا جو کہ سارہ کے کیرئیر کی دوسری فلم ہے جب کہ اس فلم کے پروڈیوسر کرن جوہر ہیں۔

Facebook Comments
Share Button