تازہ ترین

Marquee xml rss feed

پی ٹی اے نے پرانے موبائلوں کی خرید و فروخت پر ٹیکس لگا دیا پاکستان ٹیلی کمیونیشن اتھارٹی نے تاجروں کو پابند کیا ہے کہ پرانے موبائل بیچنے سے پہلے انہیں اس پر ٹیکس ادا کرنا ... مزید-آئی جی سندھ نے شہری کے پولیس کیساتھ نامناسب رویے کا نوٹس لے لیا-نواز شریف کی ضمانت پر اظہار تشکر کی قرارداد پنجاب اسمبلی میں جمع کروا دی گئی-عدالتی حکم پر من و عن عمل درآمد کیا جائے گا، ڈاکٹر شہباز گل مریم نواز کی درخواست پر کارڈیالوجی سینٹر جیل کے اندر بنایا گیا تھا ۔ کارڈیالوجی سینٹر میں 21 ڈاکٹرزاور 21 ٹیکنیشن ... مزید-نواز شریف کو ان کی ضمانت پر رہائی کے عدالتی حکم کی اطلاع جیل میں دی گئی-شکر ہے عدالت نے نواز شریف کو باہر جانے کی اجازت نہیں دی، وزیر اعظم لندن میں سیل لگی ہوئی تھی اور نواز شریف وہاں شاپنگ کرنے کے لیے مچل رہے تھے، عمران خان-تاریخی شاہی قلعہ میں واقعہ شیش محل کی سیاحت کے لئے سیاحوں پر 100 روپے مالیت کا ٹکٹ لاگو کر دیا گیا-لاہورہائی کورٹ نے اپوزیشن لیڈر شہبازشریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دے دیا-اللہ تعالیٰ کا شکر ہے نواز شریف کو رہائی ملی ،عدالتی فیصلے کو سراہتے ہیں،شہباز شریف-وفاقی جامعہ اردو کراچی میں طلباء گروپوں کے مابین تصادم، کھڑکیاں ،دروازے توڑ دیے گئے انتظامیہ جھگڑا رکوانے میں ناکام ، پولیس اور رینجرز طلب کر لی گئی

GB News

جو بھی مجھے ہراساں کرنے کی کوشش کرے گا میں اسے وہیں سبق سکھا دوں گی، زرین خان

Share Button

بالی وڈ اداکارہ زرین خان نے بدتمیزی کرنے پر مداح کی سرعام پٹائی کردی۔

زرین خان نے 2010 میں فلم ’ویر‘ سے کیرئیر کا سفر شروع کیا جس کے بعد وہ اب تک فلموں اور ماڈلنگ میں قسمت آزمائی کررہی ہیں۔

بالی وڈ اداکارہ زرین خان فلم نگری میں بے باک اداکارہ کے طور پر شناخت بناچکی ہیں اور یہی وجہ ہے کہ اب تک انہیں کسی بڑی فلم میں مرکزی کردار نہیں مل سکا ہے۔

گزشتہ ماہ زرین خان بھارتی شہر اورنگ آباد میں اسٹور لانچ کی افتتاحی تقریب میں پہنچی جہاں مداحوں کی بڑی تعداد موجود تھی۔

تقریب سے واپسی پر اداکارہ کو گاڑی تک پہنچنے میں مداحوں کی بھیڑ سے گزرتے ہوئے نوجوان نے چھونے کی کوشش کی جس پر زرین خان نے نوجوان کی سرعام پٹائی شروع کردی۔

واقعے کو وہاں موجود کئی کیمروں نے محفوظ کیا جو کہ تیزی سے سوشل میڈیا پر وائرل ہورہا ہے۔

اس حوالے سے زرین خان کا کہنا تھا کہ کبھی کبھار ہمیں معاملات کو اپنے ہاتھوں میں لینا ضروری ہوجاتا ہے، ایک خاتون ہونے کی حیثیت سے میں نے ہمیشہ یہی سوچا ہے کہ جو بھی مجھے ہراساں کرنے کی کوشش کرے گا تو میں اسے وہیں سبق سکھا دوں گی۔

Facebook Comments
Share Button