تازہ ترین

Marquee xml rss feed

شیریں مزاری نے ایران میں سیاہ برقع کیوں پہنا؟ ایران میں خواتین کا سر کو ڈھانپ کر رکھنا سرکاری طور پر لازمی ہے، اس قانون کا اطلاق زوار، سیاح مسافر خواتین، غیر ملکی وفود ... مزید-وفاقی وزیر برائے تعلیم کا پاکستان نیوی کیڈٹ کالج اورماڑہ اور پی این ایس درمان جاہ کا دورہ-پاکستانی لڑکیوں سے کئی ممالک میں جس فروشی کروائے جانے کا انکشاف لڑکیوں کو نوکری کا لالچ دیکر مشرق وسطیٰ لے جا کر ان سے جسم فروشی کرائی جاتی ہے، اہل خانہ کی جانب سے دوبارہ ... مزید-جدید بسیں اب پاکستان میں ہی تیار کی جائیں گی، معاہدہ طے پا گیا چینی کمپنی پاکستان میں لگژری بسوں اور ٹرکوں کا پلانٹ تعمیر کرے گی، 5 ہزار نوکریوں کے مواقع پیدا ہوں گے-وفاقی وزارتِ مذہبی امور نے ملک میں ایک ساتھ رمضان کے آغاز کے لیے صوبوں سے قانونی حمایت مانگ لی ملک بھر میں ایک ہی دن رمضان کے آغاز کے لیے وزارتِ مذہبی امور نے صوبائی اسمبلیوں ... مزید-جہانگیر ترین یا شاہ محمود قریشی، کس کے گروپ کا حصہ ہیں؟ وزیراعلی پنجاب نے بتا دیا میں صرف وزیراعظم عمران خان کی ٹیم کا حصہ ہوں، کسی گروپنگ سے کوئی تعلق نہیں: عثمان بزدار-اسلام آباد میں طوفانی بارش نے تباہی مچا دی جڑواں شہروں راولپنڈی، اسلام آباد میں جمعرات کی شب ہونے والی طوفانی بارش کے باعث درخت جڑوں سے اکھڑ گئے، متعدد گاڑیوں، میٹرو ... مزید-گورنر پنجاب چوہدری سرور کی جانب سے اراکین اسمبلی،وزراء اور راہنماؤں کے لیے دیے جانے والے اعشائیے میں جہانگیرترین کو مدعونہ کیا گیا 185میں سے صرف 125اراکین اسمبلی شریک ہوئے،پرویز ... مزید-بھارت کی جوہری ہتھیاروں میں جدیدیت اور اضافے سے خطے کا استحکام کو خطرات لاحق ہیں،ڈاکٹر شیریں مزاری جنوبی ایشیاء میں ہتھیاروں کی دوڑ سے بچنے کیلئے پاکستان کی جانب سے ... مزید-وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا نے ضلع کرم میں میڈیکل کالج کے قیام اور ڈسٹرکٹ ہیڈکوارٹر ہسپتال کی اپ گریڈیشن کا اعلان کردیا ضلع کرم میں صحت اور تعلیم کے اداروں کو ترجیحی بنیادوں ... مزید

GB News

جوہانسبرگ ٹیسٹ میں پاکستانی کھلاڑیوں کا کڑا امتحان، جیت کیلئے مزید 228 رنز درکار

Share Button

جنوبی افریقا کی جانب سے دیئے گئے 381 رنز کے ہدف کے تعاقب میں پاکستان نے 3 وکٹوں کے نقصان پر 153 رنز بنا لیے ہیں۔

جوہانسبرگ کے ونڈررز اسٹیڈیم میں کھیلے جا رہے میچ میں پاکستان کی جانب سے دوسری اننگز کا آغاز امام الحق اور شان مسعود نے کیا اور دونوں کھلاڑیوں نے ٹیم کو 67 رنز کا آغاز فراہم کیا۔

گرین کیپس کو پہلا نقصان امام الحق کی صورت میں ہوا جو 35 رنز بنا کر ڈیل اسٹین کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوئے۔ شان مسعود بھی 37 رنز بنا کر ڈیل اسٹین ہی کا شکار بنے جب کہ آؤٹ آف فارم اظہر علی کو اولیوئیر نے 15 رنز پر پویلین کی راہ دکھائی۔

تیسرے روز کا کھیل ختم ہوا تو پاکستان نے تین وکٹوں کے نقصان پر 153 رنز بنا لیے تھے۔ اسد شفیق 48 اور بابراعظم 17 رنز کے ساتھ وکٹ پر موجود ہیں۔

پاکستان کو میچ جیتنے اور ٹیسٹ سیریز میں وائٹ واش سے بچنے کے لیے مزید 228 رنز درکار ہیں اور اس کی 7 وکٹیں ابھی باقی ہیں۔

قبل ازیں میزبان ٹیم نے تیسرے روز 5 وکٹوں پر 135 رنز سے اننگز کا آغاز کیا تو ہاشم آملہ 42 اور کوئنٹن ڈی کوک 34 رنز کے ساتھ کریز پر موجود تھے۔

ہاشم آملہ کی اننگز کا خاتمہ 70 رنز پر ہوا جس کے بعد بیٹنگ کے لیے آنے والے ٹیمبا باووما 14 رنز کے مہمان ثابت ہوئے۔

میزبان ٹیم کے وکٹ کیپر بلے باز کوئنٹن ڈی کوک نے شاندار کھیل پیش کیا اور 129 رنز کی اننگز کھیلی جس میں ایک چھکا اور 18 چوکے شامل تھے۔

فلینڈر 14، کگیسو رابادا 21 اور اولیوئیر ایک رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔ پاکستان کی جانب سے فہیم اشرف اور شاداب خان نے تین تین جب کہ محمد عامر 2 اور ایک ایک وکٹ حسن علی اور محمد عباس کے حصے میں آئی۔

یاد رہے کہ پاکستان کی پوری ٹیم اپنی پہلی اننگز میں 185 رنز پر ڈھیر ہوگئی تھی اور اس سے قبل جنوبی افریقا کی ٹیم پہلی اننگز میں 262 رنز بناسکی تھی۔

Facebook Comments
Share Button