تازہ ترین

Marquee xml rss feed

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ کی امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے ملاقات دونوں رہنماوں کے درمیان ملاقات امریکی صدارتی محل وائٹ ہاوس میں ہوئی، پرجوش انداز میں ایک دوسرے ساے مصافحہ بھی ... مزید-وزیراعظم کی جانب سے امریکی صدر سے مسئلہ کشمیر پر بات چیت کے بعد کشمیر میں بھی عمران خان کے چرچے عمران خان پہلے لیڈر ہیں جنہوں نے نہتے کشمیریوں کے لیے آواز اٹھائی، علی گیلانی-وزیراعظم عمران خان نے امریکی صدر کو دورہ پاکستان کی باقاعدہ دعوت دے دی ڈونلڈ ٹرمپ نے بنا کسی اعتراض کے دورہ پاکستان کی دعوت فوری قبول کر لی، دورے سے متعلق معاملات بعد ... مزید-امریکہ صدر امریکہ سے زیادہ پاکستانی رپورٹرز کو پسند کرنے لگے میں یہاں کچھ پاکستانی رپورٹرز کی موجودگی چاہتا تھا مجھے وہ اپنے ملک کے رپورٹرز سے زیادہ پسند ہیں، امریکی ... مزید-افغانستان کے معاملے پر پاکستان کے پاس وہ پاور ہے جو دیگر ممالک کے پاس نہیں امریکا پاکستان کے ساتھ مل کر افغان جنگ سے باہر نکلنے کی راہ تلاش کر رہا ہے، پاکستان ماضی میں ... مزید-امریکی صدر نے وزیراعظم عمران خان کیلئے الیکشن مہم چلانے کی خواہش کا اظہار کردیا ہم دونوں اپنے ملکوں کی نئی قیادت کے طور پر ابھر کر سامنے آئے ہیں، عمران خان کے پاس وقت ہے ... مزید-بھارت نے امریکہ سے مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے ثالث بننے کی درخواست دینے کی تردید کر دی وزیراعظم نریندر مودی نے ڈونلڈ ٹرمپ سے مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے کبھی ثالث بننے کی درخواست ... مزید-امریکی صدر سے ملاقات کے بعد عافیہ صدیقی کی رہائی سے متعلق وزیراعظم کا بڑا اعلان امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے ڈاکٹر عافیہ صدیقی کی رہائی کے معاملے پر بھی بات ہوگی: عمران خان ... مزید-اے ایس ایف کی پیشہ وارانہ کارکردگی اور سرگرمیاں قابل تعریف ہیں وفاقی وزیر ہوا بازی غلام سرور خان کی نیو اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ کے دورہ کے موقع پر گفتگو-ہر گزرتے دن کے ساتھ وکلاء کی عزت کم ہو رہی ہے، وکلاء پیسہ کمانے کی طرف جانے کی بجائے لوگوں کی خدمت کریں پیسہ خود ان کے پیچھے آئے گا، اگرایک وکیل اور جج ایک دوسرے کو ماریں ... مزید

GB News

‘کٹھ پتلی’ قرار دینے پر عالیہ بھٹ کا کنگنا رناوٹ کو جواب

Share Button

بالی وڈ اداکارہ عالیہ بھٹ نے کنگنا رناوٹ کی جانب سے خود کو فلمساز کرن جوہر کی ‘کٹھ پتلی’ قرار دینے پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ انہوں نے ایسا کچھ نہیں کیا کہ ان سے متعلق اس طرح کا بیان دیا جائے۔

واضح رہے کہ حال ہی میں ایک پریس کانفرنس کے دوران کنگنا رناوٹ نے الزام عائد کیا تھا کہ عالیہ بھٹ جیسی لڑکیاں، ان سے توقع کرتی ہیں کہ وہ ان کی فلموں کی اسکریننگ میں شرکت کریں گی اور ان کے کام کی سوشل میڈیا پر تشہیر کریں گی، لیکن وہ کبھی بھی اس کا بدلہ نہیں چکاتیں، خاص کر ان کی حال ہی میں ریلیز ہونے والی تاریخی فلم، ‘مانیکرنیکا: دی کوئین آف جھانسی’ کے موقع پر کسی نے اس پر توجہ نہیں دی۔

‘مانیکرنیکا’ کنگنا رناوٹ اور  رادھا کرشنا جگرلامودی کی ہدایات میں بننے والی فلم ہے، جس میں کنگنا، رانی لکشمی بائی کا کردار ادا کر رہی ہیں۔

کنگنا کا کہنا تھا، ‘میں نے عالیہ کو ذاتی طور پر فون کرکے پوچھا کہ انہیں کیسے یہ لگا کہ فلم ‘مانیکرنیکا’ میرا ذاتی مسئلہ ہے، بالی وڈ اس فلم کے حوالے سے خاموش کیوں ہے۔ میں نے ان سے پوچھا کہ جب میں ان کے کام کی تشہیر کرسکتی ہوں تو وہ میری فلمیں دیکھنے سے اتنی خوفزدہ کیوں ہیں؟’

انہوں نے کہا، ‘میں اس بات سے تنگ آچکی ہوں کہ پورا بالی وڈ میرے خلاف ہے، لیکن اب میں ہر ایک کو بے نقاب کروں گی’۔

ساتھ ہی کنگنا نے عالیہ بھٹ کو مشورہ دیا کہ ‘وہ اپنے اندر ہمت پیدا کریں اور خواتین کے حوالے سے اتنی اہم فلم (مانیکرنیکا) کو پروموٹ کریں، لیکن اگر ان کی اپنی کوئی آواز نہیں اور ان کی حیثیت محض کرن جوہر کی کٹھ پتلی جیسی ہے تو میں انہیں کامیاب تصور نہیں کرتی، اگر وہ اپنی آواز بلند کرنے کے بجائے صرف پیسہ کمانے پر توجہ مرکوز رکھیں گی تو ان کی کامیابی کی کوئی اہمیت نہیں ہے، مجھے امید ہے کہ وہ کامایبی اور اپنی ذمہ داریوں کو درست طریقے سے سمجھیں گی’۔

ہندوستان ٹائمز کی ایک رپورٹ کے مطابق کنگنا کے الزامات کے جواب میں عالیہ بھٹ کا کہنا تھا، ‘اگر انہیں (کنگنا کو) مجھ سے کوئی شکایت ہے تو میں ذاتی طور پر انہیں جواب دینا چاہوں گی۔ میں اس بارے میں میڈیا پر بات نہیں کرنا چاہتی، جیسا کہ میں نے پہلے بھی کہا ہے کہ میں بحیثیت اداکارہ ان کی مداح ہوں، وہ بے دھڑک اپنی بات کہہ دینے والی انسان ہیں اور میں اس بات پر بھی انہیں سراہتی ہوں، اگر میں نے نادانستہ طور پر انہیں پریشان کیا ہو تو میں اس بارے میں نہیں جانتی۔ بنیادی طور پر یہ میرا مقصد نہیں تھا، میں نے ایسا کچھ نہیں کیا کہ مجھے اس طرح کا ردعمل ملے۔ ‘

اس سے قبل عالیہ نے کہا تھا کہ اگر انہوں نے کسی بھی طرح کنگنا کا دل دکھایا ہو تو وہ ان سے معذرت کریں گی۔

عالیہ کے مطابق، ‘مجھے امید ہے کہ وہ مجھے ناپسند نہیں کریں گی۔ میرا نہیں خیال ہے کہ میں نے انہیں دانستہ طور پر پریشان کیا ہو، لیکن اگر میں نے ایسا کیا ہے تو میں ان سے ذاتی طور پر معذرت کروں گی۔

واضح رہے کہ کنگنا رناوٹ نے 2017 میں فلم ساز کرن جوہر کے ریئلٹی شو ‘کافی ود کرن’ میں شرکت کے دوران کہا تھا کہ فلم انڈسٹری میں اقربا پروری موجود ہے، ساتھ ہی انہوں نے کرن جوہر پر الزام عائد کیا تھا کہ وہ اس رواج کو برقرار رکھتے ہیں۔

یہ بھی واضح رہے کہ عالیہ بھٹ نے کرن جوہر کی ہی فلم ’اسٹوڈنٹ آف دی ایئر‘ سے بالی وڈ ڈیبیو کیا تھا۔

دوسری جانب کرن جوہر عالیہ بھٹ کو اپنی بیٹی مانتے ہیں، جن کا کہنا تھا کہ وہ فلم ’راضی‘ میں عالیہ کی بہترین اداکاری دیکھ کر رو پڑے تھے۔

Facebook Comments
Share Button