تازہ ترین

Marquee xml rss feed

گوادر میں پاکستان کا سب سے بڑا اور جدید ترین ائیرپورٹ تعمیر کرنے کی تیاریاں مکمل وزیراعظم عمران خان 29 مارچ کو ساحلی شہر میں منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے، منصوبہ سی پیک ... مزید-بلاول بھٹو 26مارچ کو کراچی سے ٹرین مارچ کا آغاز کریں گے، خورشید شاہ اٹھارہویں ترمیم کی حفاظت کے لیے قانون کےدائرے میں رہ کر جو بھی کر سکتے ہیں کریں گے، بلاول بھٹو زرداری-460ارب جرمانہ ملک ریاض نے نہیں، عوام نے ادا کرنا ہے، محمود صادق ملک ریاض کوعدالت سے ڈیل میں اب بھی 700 ارب منافع ہوگا، بحریہ ٹاؤن پر دباؤ بڑھنے سے کام ٹھپ ہوا تو لوگوں نے ... مزید-مفتی تقی عثمانی پر حملہ کرنیوالے ملزمان بہت جلد قانون کی گرفت میں ہوں گے،آئی جی سندھ-آئی ایس پی آر اور پاک فضائیہ کی جانب سے یومِ پاکستان 2019 کی مناسبت سے آفیشل نغمے جاری کردیے پاکستان زندہ آباد کے عنوان سے جاری کیے گئے نغمے میں وطن کے محفافظوں کو ... مزید-فیس بک کا بغیر اجازت نامناسب تصاویر اپ لوڈ یا شیئر کرنے والے صارفین کو بلاک کے نئے اقدامات کا اعلان کسی کی نامناسب تصاویر اس کی اجازت کے بغیر شیئر کرنا نقصان دہ ہے، ہم ... مزید-وزیراعلیٰ سندھ کا مفتی تقی عثمانی پر قاتلانہ حملے میں شہید اہلکار کے نابینا بچوں کے علاج کرانے اور مفت تعلیم کا اعلان-یوم پاکستان : گورنر اور وزیراعلیٰ سندھ نے مزار قائد پر حاضری دی،ملکی سلامتی کیلئے دعاکی-سعودی ولی عہد کی مہمان نواز کرنے والے ملازمین میں ایک کروڑ اعزازی تنخواہ دیئے جانے کا انکشاف-ملائیشیا پاکستان کی دفاعی صنعت سے بے حد متاثر، پاکستان کے اینٹی ٹینک میزائل خریدنے میں دلچسپی کا اظہار گزشتہ روز ملائیشیا کے وزیراعظم نے جے ایف 17 تھنڈر جنگی طیاروں کی ... مزید

GB News

لاہور قلندرز نے دلچسپ مقابلے کے بعد ملتان سلطانز کو شکست دیدی

Share Button

شارجہ: پاکستان سپر لیگ کے دسویں میچ میں لاہور قلندرز دلچسپ مقابلے کے بعد ملتان سلطانز کو 6 وکٹوں سے شکست دیدی۔

شارجہ کرکٹ اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے میچ میں لاہور قلندرز نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔

ملتان سلطانز کے بلے بازوں نے اپنی ٹیم کو بہترین آغاز فراہم کیا اور اوپننگ جوڑی نے ہی شاندار شراکت قائم کی۔

جیمس ونز نے بہترین بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 41 گیندوں پر 84 رنز بنائے جب کہ عمر صدیق نے نصف سنچری بنائی اور 53 رنز پر پویلین لوٹ گئے۔

ملتان سلطانز کی اوپننگ جوڑی نے 135 رنز کی شراکت قائم کی اور جیمس ونز لمی چنے کی گیند پر فخر زمان کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوگئے۔

ملتان الیون نے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر 200 رنز بناکر لاہور قلندرز کو پہاڑ جیسا ہدف دیا ہے۔

سلطانز کی جانب سے جیمس ونس 84 اور عمر صدیق 53 رنز بنا کر نمایاں رہے۔

لاہور قلندرز کی جانب سے سندیپ لمی چنے نے 3، شاہین آفریدی اور حارث رؤف نے ایک ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

قلندرز  سلطانز کی جانب سے دیا گیا 201 رنز کا ہدف میچ کی آخری گیند پر حاصل کیا۔

لاہور کی جانب سے اننگز کا آغاز سہیل اختر اور فخر زمان نے کیا لیکن سہیل اختر زیادہ دیر تک وکٹ پر نہ ٹھہر سکے اور 10 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئے جب کہ پی ایس ایل میں اپنا پہلا میچ کھیلنے والے سلمان بٹ بھی صرف 17 رنز کے مہمان ثابت ہوئے۔

فخر زمان نے 35 گیندوں پر 63 رنز کی شاندار اننگز کھیلی جب کہ آغا سلمان صرف دو رن ہی بنا سکے۔

106 رنز پر چار وکٹیں گرنے کے بعد ڈیوڈ ویس اور اے بی ڈویلیئرز نے وکٹ کے چاروں اطراف دلکش اسٹروکس کھیلتے ہوئے میچ کو انتہائی دلچسپ بنا دیا۔

قلندرز کو آخری اوور میں جیت کے لیے 9 رنز درکار تھے اور آخری گیند پر جیت کے لیے تین رنز درکار تھے جو ڈیوڈ ویس نے ڈینئل کرسچن کو زوردار چھکا لگا کر پورے کیے اور اس طرح ٹورنامنٹ میں لاہور قلندرز نے دوسری جیت اپنے نام کی۔

Facebook Comments
Share Button