GB News

میشا کو ہرگز معاف نہیں کروں گی:عائشہ فضلی

Share Button

گلوکار علی ظفر کی اہلیہ عائشہ فضلی بھی سوشل میڈیا پر مخالفین پر برس پڑیں اور کہا کہ اگر علی ظفر نے معاملہ رفع دفع کردیا تو بھی وہ میشا شفیع کو ہرگز معاف نہیں کریں گی۔

ایک ٹوئٹر پیغام میں عائشہ فضلی کا کہنا تھا کہ علی ظفر کے خلاف مجرمانہ اور بے رحم مہم کے نتیجے میں انہوں نے، ان کے شوہر اور خاندان نے جن تکلیف دہ تجربات کا سامنا کیا اس کو الفاظ میں بیان نہیں کیا جاسکتا۔

انہوں نے مزید کہا کہ انٹرنیٹ پر ہراساں کئے جانے اور اپنے دوستوں کے دھوکہ دے جانے نے ان کی آنکھیں کھول دیں، اگر ان کے شوہر اسے نظر انداز یا فراموش کربھی دیں وہ میشا کو ہرگز معاف نہیں کریں گی۔

یاد رہے کہ میشا شفیع نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں علی ظفر پر ایک سے زائد مرتبہ جنسی ہراساں کیے جانے کا الزام عائد کیا تھا۔

میشا شفیع کا کہنا تھا کہ یہ واقعات اُس وقت پیش نہیں آئے جب وہ انٹرٹینمنٹ انڈسٹری میں داخل ہوئی تھیں بلکہ یہ سب اُس وقت ہوا جب وہ اپنا نام بنا چکی تھیں۔

میشا شفیع کا کہنا تھا کہ بااختیار اور اپنے خیالات رکھنے کے باوجود ان کے ساتھ اس طرح کا واقعہ پیش آیا، اگر ان کے ساتھ ایسا ہوا ہے تو کسی کے ساتھ بھی ہوسکتا ہے۔

میشا شفیع کی جانب سے جنسی ہراساں کیے جانے کے الزام پر علی ظفر نے گلوکارہ کے خلاف ہتک عزت کا دعویٰ دائر کر رکھا ہے۔

Facebook Comments
Share Button