تازہ ترین

Marquee xml rss feed

چونیاں واقعہ:وزیراعلیٰ کا ملزمان کی نشاندہی کرنیوالےکونقد انعام دینےکا اعلان جوبھی ملزمان کی نشاندہی کرے گا اس کو 50 لاکھ روپے انعام دیا جائے گا، معطل افسران کی پوسٹنگ ... مزید-تبدیلی کے نام نہاد دعویداروں نے کینسر کے مریضوں کی دوائیاںبند کردی‘پرویز ملک کینسر کی دوائی نہ ملنے کیوجہ سے مرنیوالے 4 مریضوں کے قتل کا مقدمہ وزیر صحت کیخلاف درج کیا ... مزید-آئی جی پنجاب سے کینیڈین ہائی کمیشن کے تین رکنی وفد کی سنٹرل پولیس آفس میں ملاقات دوران ملاقات منشیات فروشوں کے نیٹ ورک کے خلاف آپریشنز کیلئے انفارمیشن شیئرنگ کو مزید ... مزید-آئی جی سندھ سے چین کے قونصل جنرل کی ملاقات ، سیکیورٹی اقدامات سمیت باہمی دلچسپی کے امورپرتفصیلی تبادلہ خیال-اثاثہ جات کیس، خورشید شاہ کو پولی کلینک ہسپتال سے ڈسچارج کر دیا گیا-مہنگائی کی صورتحال آئندہ دو سال تک ایسی ہی رہے گی، ڈپٹی گور نر اسٹیٹ بینک-وزیراعلی سندھ کا پوری صفائی کا کام دستاویزی طریقے سے کرنے کا حکم ہر ضلع صاف کرکے ڈی ایم سی کے حوالے کرنا ہے ، ڈیم ایم سی کو چاہیے پھر صفائی کو برقرار رکھیں،مراد علی شاہ ... مزید-Careem اور MicroEnsure کے باہمی اشتراک سے انشورنس ایپ متعارف کروا دی گئی کریم اور MicroEnsure کے اشتراک سے کریم ایپ کے تمام صارفین (بشمول کریم کپتان اور مسافر) کے لیے ایسی سہولیات متعارف ... مزید-سوشل میڈیا پر اپنے خاوند کے خلاف شکایت کرنے والی فیشن بلاگر آمنہ عتیق اگلے ہی روز مردہ حالت میں پائی گئی آمنہ عتیق نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بُک پر اپنے شوہر کے ناروا ... مزید-حکومت اورعوام کو تیل اورگیس کے ذخائرکی بڑی خوشخبرمل گئی گولارچی میں خام تیل اورگیس کے 2 بڑے ذخائردریافت، تیل اورگیس کے ذخائرکی تعداد 8 ہوگئی، علاقے میں تیل اور گیس کے ... مزید

GB News

انضمام الحق ،عامر سہیل اور اعجاز احمد بیٹنگ کوچ کیلئے مضبوط ترین امیدوار

Share Button

ماضی میں پاکستانی ٹیم کیلئے ہیڈ کوچ اور چیف سلیکٹر کے فرائض نبھانے والے سابق ٹیسٹ کرکٹر محسن خان کی قومی کرکٹ سیٹ اپ میں واپسی کا قوی امکان ہے جو پاکستانی ٹیم کے چیف سلیکٹر یا منیجر کی اہم ترین ذمہ داری سنبھال سکتے ہیں، انضما م الحق بیٹنگ کوچ کیلئے مضبو ط امیدوار ہیں۔واضح رہے کہ بعض سابق کرکٹرز کی جانب سے پی سی بی کو مشورہ دیا گیا ہے کہ ورلڈ کپ کے بعد ہونے والی ممکنہ تبدیلیوں کے دوران پرانے چہروں پر دوبارہ انحصار نہ کیا جائے تاہم گزشتہ دنوں کرکٹ کمیٹی سے مستعفی ہونے والے سابق اوپننگ بیٹسمین محسن خان ایک مرتبہ پھر کسی اہم کردار میں سامنے آنے کیلئے تیار ہیں اور ذرائع کا دعویٰ ہے کہ ان کو عالمی کپ کے بعد چیف سلیکٹر یا قومی کرکٹ ٹیم کے منیجر کا عہدہ سونپا جا سکتا ہے جس میں وہ خود بھی ذاتی طور پر کافی دلچسپی رکھتے ہیں۔

واضح رہے کہ 64 سالہ محسن خان2010ءاور2011 ءمیں بطور چیف سلیکٹر فرائض کی ادائیگی کے بعد قومی ٹیم کے عبوری ہیڈ کوچ مقرر کئے گئے تھے اور ان کی زیرنگرانی گرین شرٹس نے اس وقت عالمی رینکنگ میں سرفہرست ٹیم انگلینڈ کے علاوہ بنگلہ دیش اور سری لنکا کیخلاف سیریز میں بھی کامیابی حاصل کی تھی مگر اس حقیقت کے باوجود ذکاءاشرف کے چیئرمین پی سی بی بننے کے بعد محسن خان کی جگہ ڈیو واٹمور کو پاکستانی ٹیم کا کوچ بنا دیا گیا تھا۔ورلڈ کپ کے بعد پاکستانی ٹیم کے سیٹ اپ میں بڑی تبدیلیاں متوقع ہیں اور کڑے احتساب کے بعد محسن خان بھی اہم ترین ذمہ داریوں کیلئے قابل غور سمجھے جا سکتے ہیں۔ذرائع کے مطابق انضما م الحق ،عامر سہیل اور اعجاز احمد میں سے کسی ایک کو بیٹنگ کوچ کی ذمہ داری دی جائے گی جبکہ باو¿لنگ کوچ کیلئے ثقلین مشتاق اور مشتاق احمد فیورٹ ہیں۔ذرائع نے بتایاکہ کپتان سرفراز احمد کو اگر اس ذمہ دار ی سے ہٹایا گیاتو بابراعظم یاعمادوسیم میں سے کسی ایک کو قیادت سونپی جاسکتی ہے جبکہ ایک مضبوط دھڑامحمد عامرکو کپتان بنانے کے حق میں بھی ہے۔

Facebook Comments
Share Button