تازہ ترین

Marquee xml rss feed

معشیت میں بہتری آ رہی ہے ، وزیر ریلوے شیخ رشید احمد کی نجی ٹی وی پروگرام میں گفتگو-گورنر پنجاب چوہدری محمدسرور نے آئی سی آئی میں مورینگاڈیری مصنوعات کے نئے پلانٹس کاافتتاح کر دیا-گور نر پنجاب چوہدری محمدسرور سے وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد کی ملاقات-کسی احتجاجی تحر یک سے کوئی خطر ہ نہیں، حکومت اپنی آئینی مدت پوری کر ے گی، ملکی اور معاشی مضبوطی کیلئے کر پشن کے کینسر کو ختم کر نا لازم ہو چکا ہے، کر نٹ اکائونٹس خسارے ... مزید-پاکستان ایک امن پسند ملک ہے‘مودی سرکار نے مقبوضہ کشمیر میں ظلم،بربریت اورسفاکیت کے ذریعے امن کو روند ڈالا ہے‘ بین الاقوامی برادری کو مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق ... مزید-وزیراعلیٰ سندھ کا ایک مہینہ طویل ’’کلین مائے کراچی‘‘ مہم شروع کرنے کا فیصلہ 600 سے زائد ڈمپرز ، شاولز ، ٹریکٹرز اور 400 ورکرز شہر بھر میں جاری مہم میں حصہ لیں گے-وزیر اعلیٰ سردار عثمان بزدار کی چونیاں آمد، مقتول بچوں کے اہل خانہ سے ملاقات، گلے لگا کر دلاسہ دیا سانحہ چونیاں کے ذمہ داروں کے بارے میں اطلاع دینے والے کیلئے حکومت ... مزید-تکنیکی تعلیم کی فراہمی سے ہیومن ریسورس کو بہتر بنایا جاسکتا ہے ،جام کمال خان پولی ٹیکنک کے شعبے میں بہتری سے ہم اپنی صنعت کو بہتر اور اعلی تعلیم یافتہ افرادی قوت فراہم ... مزید-سید مراد علی شاہ نے کراچی میں متعین چین کے سبکدوش ہونے والے قونصل جنرل وانگ یو Wang Yu سے وزیراعلیٰ ہاؤس میں ملاقات ین کی حکومت کا پاکستان کے کشمیر کے حوالے سے مؤقف کی حمایت ... مزید-میجر عدیل شاہد اور سپاہی فراز حسین مادر وطن کی عزت اور حفاظت پر قربان ہوگئے ‘شہباز شریف ہمارے شہید قوم کے سر کی چادر ہیں ان کا شوق شہادت اور جذبہ ایمانی ہی ہماری اصل قوت ... مزید

GB News

مہوش حیات کی پریانکا چوپڑا کو دنیا میں امن اور پاکستان کے لیے مثبت رائے قائم کرنے کی تجویز

Share Button

تمغہ امتیاز کا اعزاز حاصل کرنے والی پاکستان کی مقبول اداکارہ مہوش حیات نے پریانکا چوپڑا کو دنیا میں امن اور پاکستان کے لیے مثبت رائے قائم کرنے کی تجویز دی ہے۔

مہوش حیات نے امریکی نشریاتی ادارے سی این این کے لیے ایک مضمون تحریر کیا جس میں انہوں نے بالی وڈ اداکارہ اور اقوام متحدہ کے ذیلی ادارے یونیسیف کی خیرسگالی سفیر پریانکا چوپڑا کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ بحیثیت نامور شخصیت آپ کو امن کا پرچار کرنا چاہیے۔

مہوش لکھتی ہیں کہ وہ نامور شخصیات جو عوام کے فلاح و بہبود کیلئے کام کرتی ہیں اُن کی توجہ ہمیشہ انسانیت پر ہونی چاہیے، پریانکا کو ایسے معاملات پر آواز نہیں اٹھانی چاہیے جو ان روایات کی مخالفت کر رہی ہو جن کی نمائندگی کا وہ دعویٰ کرتی ہیں۔

خیال رہے کہ پریانکا رواں برس فروری میں بھارت کے پلوامہ حملے پر جنگ کو بڑھاوا دینے پر تنقید کا شکار بنیں اور اسی وجہ سے چند روز قبل لاس اینجلس میں منعقد ایک بیوٹی ایونٹ میں بھی انہیں پاکستان نژاد امریکی خاتون نے منافق کہا تھا۔

مہوش حیات نے لکھا کہ ہالی وڈ جب کہ اس سے بڑھ کر بالی وڈ میں پاکستان اور مسلمانوں کی منفی شکل دکھائی گئی ہے جس سے مشہور شخصیات کی سرگرمیاں متاثر ہوتی ہیں کیونکہ فلمیں ناظرین پر براہ راست اثرانداز ہوتی ہیں۔

پریانکا کے لیے مہوش حیات نے لکھا کہ بجائے اس کے وہ اپنی پوزیشن کے اثر و رسوخ سے پاک بھارت کشیدہ حالات اور تناؤ کم کرتی انہوں نے جنگجنو کا کردار ادا کیا اور اپنے ہم وطن (مودی) کی بات تسلیم کی۔

پاکستان کی کامیاب فلموں میں کام کرنے والی مہوش حیات نے مزید لکھا کہ مشہور شخضیات کو سیاست سے دور رہنا چاہیے، پریانکا کو امریکا میں منتقل ہو جانے کے بعد تبدیل ہو جانا چاہیے تھا اور انہیں کسی بھی سنگین مسئلے پر بات کرتے وقت ایک بھارتی نہیں بلکہ ایک امریکی اور عالمی شخصیت کے طور پر بات کرنی چاہیے۔

مہوش نے لکھا کہ پریانکا کو پاکستان اور بھارت میں نفرتیں پھیلانے کے بجائے انسانیت اور امن کا درس دینا چاہیے، ساتھ ہی بالی وڈ کو دہشت گردی اور نفرتیں پھیلانے والے موضوعات کو چھوڑ کر دوسرے موضوعات پر کام کرنا چاہیے تاکہ مثبت پہلو سامنے آئیں۔

Facebook Comments
Share Button