تازہ ترین

Marquee xml rss feed

وزیراعظم اور عمران خان سے متعلق دیا گیا بیان 2 برس پرانا ہے: شاہد آفریدی کی وضاحت-کیا باقاعدہ منصوبہ بندی سے پھنسایا گیا؟ غریدہ فاروقی نے وضاحت کر دی-مسلم لیگ ن میں بغاوت عروج پر متحدہ مسلم لیگ بنانے کی تیاریاں آخری مراحل میں، 3 درجن اراکین اسمبلی کے تحریک انصاف سے بھی رابطے-وزیرداخلہ کی پریس کانفرنس ملتوی ہونےکا ڈراپ سین-ایک طرف وزیراعظم کے استعفے کی بات دوسری طرف نیب قانون ختم کیاجارہاہے ،محمد زبیر نیب نہیں ہوگاتوکرپشن کی روک تھام کیسے ہوگی ،وفاق اورصوبے کے درمیان کشمکش نہیں ہونی چاہئے ... مزید-وزیراعلیٰ شہباز شریف کو وزارت عظمیٰ کی پیشکش کی تھی، خواجہ آصف کو وزیراعظم بنانا پاکستان کے ساتھ مذاق ہوگا، وہ فوج میں بہت غیر مقبول ہیں، چوہدری نثار واحد وزیر ہیں جن ... مزید-عوام کو سازشوں کے ذریعے ورغلایا نہیں جاسکتا،عوام ہی بہترجج ہیں اورصحیح فیصلہ کرنے کااختیار رکھتے ہیں،وزیر اعلیٰ بلوچستان وزیراعظم محمدنوازشریف نے ہمیشہ اداروں کااحترام ... مزید-خدانے دوبارہ پاکستان میں حکومت کاموقع دیاتولال مسجداوراکبربگٹی جیسے آپریشن پھرکروں گا،مجھے ان پر کوئی ندامت نہیں ، پرویز مشرف جوبھی کیاہے سوفیصدملک وقوم کیلئے کیا،پانامہ ... مزید-ذوالقعدہ کا چاند نظر آگیا،یکم ذوالقعدہ منگ کل ہوگی، مفتی منیب الرحمن-دہشت گردی ملک بھر میں سر اٹھارہی ہے اور سیاسی رہنماء کرسی کی جنگ میں مصروف ہیں،سینیٹر شاہی سید ریاست بچانا کرسی بچانے سے زیادہ اہم ہے ،اب بھی وقت ہے ملک کی سلامتی اور ... مزید

GB News

دنیا بھر میں امن کا مشن لے کر امریکی جوڑا پاکستان پہنچ گیا

لاہور: دنیا بھر میں امن کا مشن لے کر امریکی جوڑا پاکستان پہنچ گیا۔ اس دورے کا مقصد نہ صرف سیرو سیاحت اور ضرورت مند لوگوں کی مدد بلکہ پاکستان کے مثبت پہلوں کو اجاگر کرنا ہے۔ دو رکنی وفد وزیراعظم پاکستان کا مہمان بنا ہے۔مغربی ممالک میں پاکستان کے بارے میں پائی جانے والی غلط فہمیوں کی حقیقت جاننے کے لئے امریکی جوڑا پاکستان پہنچا۔ روٹس آف پیس تنظیم چلانے والے گیری کون اور ہیڈی کون امریکی اور پاکستانی عوام میں اعتماد اور محبت کا رشتہ مضبوط بنانے کے لئے مختلف شہروں میں گئے۔جوڑے نے لاہور میں نہ صرف تاریخی مقامات کا دورہ کیا بلکہ اندرون شہر کی تنگ گلیوں کی بھی سیر کی۔ امریکی مہمانوں کا کہنا ہے کہ ان کے سامنے پاکستان کی جو تصویر کھینچی گئی تھی تجربہ اس کے بالکل برعکس رہا۔امن کے پیامبر اس جوڑے نے خوشیوں کے لمحات اپنے پاکستانی میزبان کے ساتھ گزارے اور ہیڈی کون کی سالگرہ کا کیک بھی کاٹا۔

مہمان جوڑا اب تک ایشیا کے تین ممالک کا دورہ کر چکا ہے اور پاکستان کے بارے میں اپنے تجربے کو دوسروں تک پہنچانے کے لئے دنیا ٹی وی کی شراکت سے دستاویزی فلم بنانے کا ارادہ رکھتا ہے۔

 

Share Button