ٹوکیواولمپکس: ویمنزفٹبال کوارٹر فائنل مرحلے میں داخل

ٹوکیو اولمپکس 2020 میں ویمنز فٹبال ایونٹس دلچسپ، سنسنی خیز اور اپ سیٹ مقابلوں کے بعد  ناک آؤٹ مرحلے میں داخل ہوگیا۔ اولمپکس میں پہلی بار شرکت کرنے والی ٹیموں نے بھی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا جبکہ کئی خواتین فٹبالرز نے انتہائی شاندار کھیل پیش کیا اور ان کی کارکردگی مثالی رہی۔

ویمنز فٹبال ورلڈ چیمپئن امریکہ کو اپنے پہلے ہی میچ میں سویڈن کے ہاتھوں شکست کا سامنا کرنا پڑا تاہم امریکی ٹیم  اگلے مرحلے میں پہنچ گئی۔ ویمنزفٹبال ایونٹ کے چاروں کوارٹر فائنلز 30 جولائی کو چار مختلف شہروں میں کھیلے جائیں گے۔  ویمنز فٹبال ایونٹ میں شریک 12 ملکوں کو 3 گروپوں میں تقسیم کیا گیا تھا۔ ہر گروپ سے دو ٹاپ ٹیموں نے کوارٹر فائنل مرحلے کیلئے کوالیفائی کیا جبکہ ہرگروپ میں تیسرے نمبر پر آنے والی  ٹیموں میں سے دو بہترین کارکردگی والی ٹیمیں بھی  ناک آؤٹ مرحلے میں جگہ بنانے میں کامیاب ہوئیں۔ گروپ ای سے برطانیہ، کینیڈا، گروپ ایف سے ہالینڈ،  برازیل، گروپ جی سے اولمپک رنرز اپ سویڈن اور امریکہ نے اگلے مرحلے میں رسائی کی جبکہ تیسرے نمبر پر آنے والی  دو ٹیمیں میزبان جاپان اور آسٹریلیا بھی بہتر کارکردگی کی بنیاد پر کوارٹر فائنل میں پہنچ گئیں۔

ریو اولمپکس میں ویمنز ایونٹ میں گولڈ میڈل جیتنے والی جرمن ویمنز ٹیم  ٹوکیوگیمز کے لیے کوالیفائی کرنے میں ناکام رہی تھی جبکہ 2016 کے اولمپک گیمز میں حصہ لینے والے دیگر چار ممالک فرانس، کولمبیا، جنوبی افریقہ اور زمبابوے کی ویمنز ٹیمیں بھی ٹوکیو اولمپکس میں موجود نہیں ہیں۔ اس بار میزبان جاپان، برطانیہ، چلی، زیمبیا اور ہالینڈ کی ویمنز فٹبال ٹیمیں  ٹوکیو اولمپکس میں جگہ بنانے میں کامیاب ہوئی تھیں۔

ویمنز فٹبال کوارٹر فائنلز میں 30 اگست کو کاشیما میں برطانیہ کا مقابلہ آسٹریلیا سے ہو گا جبکہ سائٹاما میں سویڈن کے مدمقابل میزبان جاپان کی ٹیم ہو گی۔ یوکوہاما میں ہالینڈ کی ٹیم امریکہ سے میچ کھیلے گی جبکہ ریفو میں برازیل کا سامنا کینیڈا سے ہو گا۔ سیمی فائنل میچ 2 اگست کو  یوکوہاما  اور کاشیما میں کھیلے جائیں گے۔ سیمی فائنل میں شکست سے دوچار ہونے والی ٹیمیں کانسی کے تمغے کیلئے 5 اگست کو کاشیما میں مد مقابل ہوں گی۔ گولڈ میڈل کیلئے ویمنز فٹبال  فائنل میچ 6 اگست کو ٹوکیو میں کھیلا جائے گا۔